Giveaway alert : Victoria secret body splash

DSCF1512

De bodysplash van Victoria secret is toch wel een heel aangename geur, zacht niet overheersend en in een sierlijke fles verpakt, het leek me leuk om een spontane give away te doen.

Op mijn instagram heb ik een leuke give away , omdat op mijn blog mijn instagram een beetje raar doet zal ik hieronder de link vermelden.
Iedereen mag mee doen vergeet niet mijn instagram te volgen, en hastag te gebruiken.

instagram : Oum feerozah

Winnaar bekend op 29 mei!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. soumaya

     /  18 mei 2014

    Spannend hoor! Ik hou het in de gaten liefs

    Beantwoorden

Geef een reactie

