New in : Pink Baby koffer

DSCF1679
Baby’s zijn wat betreft spelen zo creatief als het maar zijn kan soms denk je hoe kan ze zich hier toch mee vermaken, ze hebben een levendige fantasie en daar kan een ouder onder andere met speelgoed makkelijk op inspelen, toen ik dit schattige koffertje zag was ik verkocht helemaal roze als het was , bracht ik het naar de kassa, en ook mijn kleine is er super blij mee!

DSCF1647

Het eerste wat ik me afvroeg was, is het een logeer koffer? en na dit daadwerkelijk te hebben gevraagd aan de mevrouw aan de kassa vertelde ze me dat het was om er een knuffeltje of beertje in te stoppen, als ik er nu zelf over na denk is het zo een simpel idee, maar een klein baby kindje die net kan spelen  vind dit natuurlijk geweldig haar favo knuffel overal mee naartoe sjouwen.

DSCF1692

 

Mijn dochter heeft hem al een paar keer gebruikt, en het oogt heel schattig. Ik heb nog nooit eerder gehoord van een babykoffer dus daarom vond ik het leuk om het te kopen voor mijn kind om te zien of het in de smaak valt, en ja hoor deze koffer is nu onderdeel van haar speelbak!

DSCF1717

Dit is de binnenkant, alle ruimte die er over is daar kan ze haar speelpoppen in doen, het zal even duren voor ze hem zelfstandig dicht kan maken omdat mijn kindje nog heel klein is ,maar dat zal wel goed komen naar mate ze ouder word en meer gaat begrijpen, en doen.

Verkrijgbaar bij de webshop Kleinehelden

Wat vind jij van deze Pink baby koffer?

 

Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. ahhh so lief koffertje

    Beantwoorden
  2. Super leuk!!! Xxx

    Beantwoorden
  3. Wat een lief koffertje 🙂

    Beantwoorden
  4. Denise

     /  18 mei 2014

    Kei schattig! Wil hem voor mezelf (maat groter) haha.

    X

    Beantwoorden

Geef een reactie

