Babyverzorging : Naifcare review

DSCF1338

Wanneer het om baby’s gaat kiezen we meestal voor Zwitsal,pampers,Nutricia en andere bekende baby verzorgingslijnen, en ook omdat het om je baby gaat kan het zijn dat je ook niet verder kijkt naar eventuele andere babyverzorgingslijnen, en dat snap ik wel want een babyhuid is nou eenmaal kwetsbaar, en wat vaak en lang gebruikt word voelt vertrouwder.

Naif baby care, is een verzorgingslijn die nog niet heel erg bekend is onder de moeders maar die voor mij best wel wat meer in de spotlight mag staan, ik heb hun babylijn uitvoerig getest op mijn dochtertje, en ik kan zeggen dat ik deze babylijn ook nog eens verkies boven babyverzorging van bijvoorbeeld Zwitsal of andere baby verzorgingsproducten, ik licht mijn antwoord straks toe.

DSCF1342

Ik kreeg 4 producten opgestuurd van het bedrijf, allemaal stuk voor stuk top producten ik heb het heel fijn gebruikt, ik heb twee samples en twee fullsize ontvangen, dus het kan zijn dat ze bijvoorbeeld zoals op de foto de Naif nourishing shampoo verkopen in grotere tubes.

– Nutering cream Fullsize
– Nutering shampoo sample
– Softening Body lotion sample
– Cleansing wasgel fullsize

Naif Nutering cream – €14.95

DSCF1322

DSCF1326
Dit is een crème voor het droge huidje van je baby, na het badje of na de douche ermee insmeren is wat er word aangeraden, dit heb ik dus ook gedaan en het maakt de huid zacht en repareert de gevoelige huid, het smeerwerk was wel even een klus, maar dat kwam door de flinke hoeveelheid die ik heb gebruikt, het werd wel lekker vet en de geur is super fijn aangezien het aangevuld is met cottonseed extract, dat betekent katoenzaad olie, het heeft een hele aangename en niet een overheersende geur en is fijn voor de baby.

In de tube zit 75 Ml. en is heel verzorgend en zacht voor je baby huidje ik ben meer dan tevreden.

Naif Cleasing wash gel – €9.95

DSCF1317

Over de heerlijk Wash gel van Naif ben ik het meeste tevreden , vooralsnog de lekkere milde geur, en dit is waarom mijn voorkeur overigens uit gaat naar Naif ik vind de geur van Zwitsal lekker maar kan soms best wel sterk of best veel geur afgeven wat voor een baby onaangenaam kan zijn. ik vind de geur balans van Naif in dit geval iets beter, een hele fijne washgel.

Naif nourishing shampoo – €9.95  Naif Softening body lotion – €14.95

DSCF1331

Dit zijn de twee samples, ik heb hier geen enkel negatieve feedback over alleen dat ik heel fijn de Naif lijn heb getest, ook de shampoo is heel erg fijn en verzorgd de haartjes heel goed, de body lotion is net zo goed, en houd de huid goed vet en net zoals alle andere Naif baby verzorgingsproducten heel mild en zonder parabenen. De ingrediëntenlijst is ook heel erg netjes, op Naifcare doen ze je een paar beloftes en vertellen ze waarmee ze niet werken!

Ben super aangetrokken tot deze babylijn, en zou het alle moeders en mommy’s to be , aanraden, ik ben heel erg positief Doe mij maar Naifcare!

Deze review is in samenwerking met naifcare, en deze producten heb ik opgestuurd gekregen.
Verkrijgbaar bij Naifcare

 

Wat vind jij van het merk, en hoe groot is de kans dat jij eens wil overwegen om van deze babylijn wat te kopen?

 

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Nooit van gehoord! Super, ga ze zeker uit proberen! x

    Beantwoorden
  2. Leuk merk, Op het moment gebruik ik voornamelijk zwitsal en soms probeer ik weleens een huismerk. Ben wel erg benieuwd naar deze lijn, vooral naar hoe het ruikt.

    Beantwoorden
  3. Hier een supporter van Naïf! ^^ (En van je foto’s, ze zien er goed uit lief!) *thumbs up*

    Beantwoorden

Geef een reactie

