Oproepje! Artikelen gezocht

20140511-215915.jpg
Loop je over van inspiratie, wil je graag je eigen blog promoten of heb je geen blog maar zou je best wel eens een artikel willen schrijven? Laat het mij dan weten.

Ik zou graag meiden de kans geven om een keer iets te schrijven, of te bloggen over wat ze leuk vinden omdat het onderhouden van een eigen blog best veel tijd kost, is dit een soort van voorproefje om een eigen blog te starten of een eenmalig artikel de reden van je artikel is voor mij niet heel belangrijk als je er maar zin in hebt.

Wat is de bedoeling?
Tot 1 juni kun je je artikel [of meerdere] opsturen naar oumfeerozah@live.nl Stuur bij je artikel, dat ik het liefst in een WORD documentje ontvang ook een foto van jezelf en een foto voor bij het artikel.
Stuur naast je artikel ook in een paar zinnen een beschrijving van jezelf met eventueel de link naar je blog.
Ik heb niet echt restricties aan de artikelen maar ga er natuurlijk vanuit dat je gewoon een leuk artikel schrijft waarin geen beledigingen worden geuit en dat soort dingen, maar goed dat spreekt voor zich denk ik.
Onderwerpen zijn vrij te verzinnen: Recepten, Een hotspot, DIY, Jouw hardloop verhaal, jouw ambitie, kleding, make-up, ik kan het zo gek niet verzinnen, stuur maar gewoon door.

Uiteraard wordt je naam en je eventuele blog vermeld het geen dan weer een voordeeltje is als je iets in stuurt.

Let op: Als ik de blog niet goed genoeg vind word deze niet online gezet, maar over het algemeen moet het geen probleem zijn.

Heb je vragen, stel ze gerust en hopelijk mag ik wat pareltjes van artikelen van jullie ontvangen!

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

