Feerozah 1 jaar!

20140510-204020.jpg
Nou moet ik bekennen dat ze pas vandaag 1 is geworden, maar dat we deze heerlijke taart van cupcakeboutique al eerder hebben opgesmikkeld.

Feerozah is 1 jaar geworden, en ik ben heel erg trots op haar als mama en ook haar vader en de rest van haar familie, ze is behoorlijk verwend en ik Dacht werkelijk deze dag als emotioneel te ervaren maar ik denk dat voor mij de emotionele tijd was toen ik besefte dat ze opgroeit tot een ware grote meid.
Ik denk dat het deze dag meer een acceptatie en trots was! Hoe blij ik ben dat ze zo goed ontwikkeld, en ik haar bij me mag hebben.

Ik mag nu zeggen dat ik een super trotse moeder ben van een 1 jaar oud, wondertje!

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. infolanita

     /  15 mei 2014

    van harte gefeliciteerd!

    Beantwoorden

Geef een reactie

