Wat maakt je mooi wishlist

20140429-215057.jpg
ik hou wel van een heerlijke verwennerij in bad, het geeft je een goed gevoel , en daarbij horen heerlijke bad producten . Maar behalve het bedrijfje Lush heb ik nog een andere gevonden genaamd wat maakt je mooi daarom deel ik vandaag mijn wishlist met jullie.

20140429-215643.jpg

Shower jelly Fresh & Fruity – 3,95
Ik heb die jelly’s altijd wel interessant gevonden en omdat ik ze bij Lush ook een keer heb gezien dacht ik voor dit prijsje is het een keer leuk om te testen.
SHOWERJELLY-FRESH-EN-FRUITY-300x300

Sugar scrub cream Banana Colada 7,95
het voordeel is bij deze scrub dat de scrub bestaat uit suiker en die is niet zo bijtend voor je huid.
SUGAR-SCRUB-CREME-BANANA-COLADA-300x300

Gelato cupcake scrub lemon custard – 5,95
Ik hou van zoet maar dit was echt een eyecatcher ik ben heel erg benieuwd hoe ik deze scrub zal ervaren
GELATO-CUPCAKE-SCRUB-LEMON-CUSTARD-300x300

Solid sugar scrub Bubbelicious -3,95
Ja ook deze is weer een scrub ik vind het heerlijk om te doen omdat het je huid echt heel schoon laat aanvoelen, en Bubbelicious klinkt ook zo lekker zoet.
BUBBELICIOUS-SCRUB-BAR-300x300

Bubble bath muffin care for you – 3,95
lijkt me super lekker om te gebruiken als je een bad hebt, wat een verwennerij.
BUBBLE-BATH-MUFFIN-CARE-FOR-YOU-3-300x300

Bath creamer hamam secret – 3,50
Ook deze is voor in bad,goed voor de droge huid dit is zeker het proberen waard omdat mijn huid toch wel vrij droog is.
BATH-CREAMER-HAMAM-SECRET-300x300

Dit waren ze dan, mijn wat maakt je mooi wishlist, het waren eigenlijk allemaal de aanbevolen bad producten van de site maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die het ook het lekkerste uitzagen.

Wishlist is van Watmaaktjemooi

Wat vind jij van mijn wishlist, kende je deze webshop al en welke zou jij graag willen aanschaffen?

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

