-gesloten- Herrinering : Winactie Clutch t.w.v 49,95

20140414-220851.jpg
Je hebt nog 2 dagen om mee te doen aan de winactie! Check de voorwaarden hieronder!

Ik mag een super leuke clutch weggeven t.w.v maar liefst 49.95, je mag kiezen tussen deze twee super mooie exemplaren.

Ik heb hier erg naartoe geleefd, ik vier niet mijn volgers vandaag, maar ik doe gewoon een spontane winactie!
Het is de eerste keer dus ik zal het jullie niet te moeilijk maken.

Hoe maak je kans?

Je maakt kans door :

  • Samoda Fashion te like op facebook
  • Oum Feerozah te volgen op Bloglovin 
  •  En door een reactie achter te laten dat je meedoet ( op mijn blog)!

De winactie duurt tot dinsdag 29 april, de 29e krijgt de winnaar bericht! Succes iedereen!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

6 reacties

  1. leefmetliefde

     /  27 april 2014

    Ik heb geen Facebook, maar wil wel heel graag winnen!☺️ En volgde je op Bloglovin en Insta… X leefmetliefde

    Beantwoorden
  2. oum souhaila

     /  29 april 2014

    Vandaag is het zo ver ben super benieuwd!

    Beantwoorden
  3. Oum Souhaila

     /  29 april 2014

    barakaAllaahu fieki ik kijk ernaar uit! x

    Beantwoorden

Geef een reactie

