Shoptip : Little trendsetter

 

a0acba74fe7d5e53fd5fb95d9ee30416 (1)

Baby shoppen is mijn ding, elke moeder haalt graag kleren voor haar kind, toen ik deze jurkjes zag van de webshop little trendsetter, werd ik opslag verliefd!

Little lovely dress $21.88

IMG_7098_1024x1024

Buiten om dat deze baby prachtig is , is de jurk ook echt een super mooi aangezicht, ik ben helemaal verliefd de kleur de stof de details werkelijk alles spreekt mij aan

Lola dress $32.88

1f8081604df8272f42258c543fdb9cf4_1024x1024

Werkelijk prachtig, deze webshop is zeer aan te raden. Te betalen via paypal, aangezien het niet een nederlandse webshop is, maar de ervaringen zijn super goed.
Ik kan niet wachten om er mijn eerste aankopen te doen, wat kan ik zeggen ik ben verkocht.

 Webshop:   Little trendsetter

Wat vind je van deze items, en zou jij er voor je kindje kleertjes willen halen?

 

 

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. oum souhaila

     /  23 april 2014

    Maa shaa Allaah die 2de jurk vind ik echt mooi!

    Beantwoorden
  2. mamicarmeli

     /  23 april 2014

    wat een geweldige jurk, ik ga het gelijk in mijn favo lijst zetten!

    Beantwoorden

Geef een reactie

