Mijn favoriete thee! (Smaakjes,meest gedronken)

20140421-214331.jpg
Ik ben een echte thee liefhebber, ik moet zeggen in de winter meer dan normaal, maar ik kan er intens van genieten vooral van muntthee, of groene thee Hmm!

Groene thee: vind ik altijd heerlijk om te drinken! Vooral de ochtenden is dit een goede opkikker om wakker te worden.

20140421-214627.jpg
Delicious Spices: Caramelised Pear
Heerlijk voor de donkere dagen (die er jammer genoeg nog steeds heel veel zijn) of in de avond om heerlijk na een warme douche bij te komen. Een vleugje kaneel maakt het helemaal af!

20140421-215308.jpg
Green hammam: beschouw ik niet echt als een “goede” thee, maar het is wel heel lekker en geniet er echt van!

20140421-214729.jpg
En dit waren mijn favoriete thee smaakjes & de thee die ik meestal drink , wat is jou favoriete thee?

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Als ik al thee drink dan is het lichte marokaanse thee met weinig tot geen suiker.

    Maar het lekkerst van al vind ik een glas hete water met een klein bosje munt erin. Zonder verdere toevoegingen heerlijk na het eten.

    Beantwoorden
  2. Munt thee is echt een favoriet, vooral nu (hopelijk) het warme weer er weer aankomt. Verder gebruik ik eigenlijk weinig theezakjes. De smaak van losse thee is intenser en het is heerlijk om te kijken naar het uitvouwen van de blaadjes.

    Beantwoorden

Geef een reactie

