Persoonlijk : Feerozah ziek

20140419-201026.jpg
Haar lieve lach, en drukke aanwezigheid is er altijd, tot vannacht toen ze haar voeding met grote halen naar buiten gooide.

Het was geen overtollig melk die baby’tjes krijgen wanneer ze klein zijn en hun maagje vol is nee ze was echt aan het overgeven zoals wij ook doen.
Ik schrok en keek het even aan , diezelfde ochtend hoorde ik dat ze haar luier vol poepte en het er zelfs uitdroop , het klinkt misschien vies maar ze had ook al last van diarree!

Ik heb haar toen een lekker badje gegeven, en we zijn toen naar de woonkamer gegaan om wat te eten.
Voordat ze het ontbijt dat ik haar gaf, kon opeten kwam er weer een heleboel melk naar boven, ik pakte haar eten af en heb haar lauwe thee gegeven en weer was het raak.
Ik wist er was iets mis, nadat ik met de dokter had gebeld en we een afspraak gemaakt hadden voor de de spoedpost, blijkt dat Feerozah een maag en darm infectie heeft.

Het goede nieuws is dat het niet ernstig is en dat ze goed moet drinken en rusten. En het met veel vocht zo verdwenen kan zijn, ook schijnt het te heersen.
Onze Feerozah lacht gelukkig net als voorheen , ze is misschien niet zo blij als normaal gesproken, maar ze doet het in ieder geval super goed.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Ahh beterschap voor je prinsesje!

    Beantwoorden
  2. oum souhaila

     /  21 april 2014

    Aahh zo zielig klein poppetje moge Allaah haar snel doen genezen Allaahuma amien

    Beantwoorden

Geef een reactie

