-gesloten- Winactie Clutch t.w.v 49,95

20140414-220851.jpg
Ja het is eindelijk zover voor de eerste keer hebben we een winactie op Oumfeerozah.com , in samenwerking met Samoda’s Fashion

Ik mag een super leuke clutch weggeven t.w.v maar liefst 49.95, je mag kiezen tussen deze twee super mooie exemplaren.

Ik heb hier erg naartoe geleefd, ik vier niet mijn volgers vandaag, maar ik doe gewoon een spontane winactie!
Het is de eerste keer dus ik zal het jullie niet te moeilijk maken.

Hoe maak je kans?

Je maakt kans door :

  • Samoda Fashion te like op facebook
  • Oum Feerozah te volgen op Bloglovin 
  •  En door een reactie achter te laten dat je meedoet ( op mijn blog)!

De winactie duurt tot dinsdag 29 april, de 29e krijgt de winnaar bericht! Succes iedereen!

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

16 reacties

  1. Khadija

     /  15 april 2014

    Yeey ik doe mee!!!
    Superleuke winactie!
    Ik heb Samoda Fashion geliked op facebook.
    Jou volg ik al een tijdje op Bloglovin!
    En hierbij mijn reactie dat ik mee doe!!!

    Xxxx Khadija

    Beantwoorden
  2. OumAssiyah

     /  15 april 2014

    Ik doe mee ❤ ❤ ❤

    Beantwoorden
  3. Mounia

     /  15 april 2014

    Jaa leuk!! Ik doe graag mee insha Allaah 😀 ❤

    Beantwoorden
  4. Nuwi

     /  15 april 2014

    I’m innnn! Alhoewel ik nog nooit wat heb gewonnen, is altijd wel leuk om mee te doen ❤

    Beantwoorden
  5. Ik heb geliked op fb met accountnaam Um Hajar.
    En volg je op Bloglovin met naam Her Little Dress.

    Please like ons back!
    http://www.facebook.com/herlittledress

    Ook wij hebben likes nodig.

    Thank you

    X♡X♡ Her Little Dress

    Beantwoorden
  6. rania

     /  15 april 2014

    Doe weer eens een keertje mee !

    Beantwoorden
  7. Evelien

     /  15 april 2014

    Ik doe heeeel graag mee, de lichtblauwe clutch vind ik echt prachtig. Ik zie die kleur nu echt overal maar heb zelf nog niks in die kleur. Super leuk voor in de lente!!

    Beantwoorden
  8. Her Little Dress

     /  15 april 2014

    Ik heb geliked op fb met accountnaam Um Hajar of Her Little Dress. (Sorry kan niet zien en weet nog niet zo goed hoe facebook werkt.)
    En volg je op Bloglovin met naam Her Little Dress.

    Thank you

    X♡X♡ Her Little Dress

    Beantwoorden
  9. oum souhaila

     /  15 april 2014

    Assalaamu alaiki wa rahmatoellah oegti,

    Ik doe mee in shaa Allaah ik doe normaal niet zo snel meer aan die winacties omdat ik het altijd een gedoe vind maar deze tas zou ik wel heeeeeeeeeel graag willen hebben vind ze super leuk.
    Ik heb je gelikt op fb, volg je op bloglovin en hierbij ook me reactie. Ik hoop nu echt een keertje te winnnen in shaa Allaah.
    BarakaAllaahu fieki voor deze winactie!!

    Wasalaam liefs oum souhaila

    Beantwoorden
  10. Oh wat een leuke clutches! Hopelijk heb ik deze keer wat meer geluk met winnen!

    Kusjes

    http://www.iamyass.blogspot.be

    Beantwoorden
  11. Prachtige tassen, zeker de kleuren. Ik doe zeker mee!
    Ik heb Samosa mode ge-liked, je ge-followed en hier een reactie achtergelaten: Tadaaa.

    Beantwoorden
  12. Wauw! Wat zou ik dit graag willen winnen..
    Ik weet niet eens waar ik moet beginnen..
    Dit zou echt helemaal geweldig zijn.
    Als ik naar mijn huidige clutch kijk krijg ik spontaan hoofdpijn.
    Oud, versleten en niet meer mooi.
    Ik kijk nog liever naar een saai schaaktournooi.
    Deze clutch is het helemaal;)
    het formaat, de kleur en het materiaal.

    Love it!

    Ik heb ge-liked en ge-followed..

    Beantwoorden
  13. oum souhaila

     /  23 april 2014

    Assalaamu alaikoem wa rahmatoellah akhwaat,

    Spannend nog een paar daagjes!!!

    I can’t wait hihih

    Wasalaam lief oum souhaila

    Beantwoorden
  14. Shani

     /  24 april 2014

    Ik doe ook graag mee en heb de verplichte stappen ook gedaan.^^

    Beantwoorden
  15. Ik doe mee! Ik volg je via Bloglovin’, en ik vind het ZO jammer dat ik geen Facebook heb… Ik vind het super lief dat je deze tasjes weggeeft! Ik vind die blauwe helemaal the end!
    Groetjes en veel liefs,
    Eline.
    E-mailadres: elineeuh@gmail.com

    Beantwoorden
  16. Hallo, Ik volg feerozah.com nu via bloglovin en Samoda’s Fashion via facebook. Erg leuk dat jij zo spontaan een clutch verloot. Ik vind zelf de rose helemaal het einde! Heel veel succes met je blog! Ik blijf je volgen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

