How to je kindje leuk aankleden met Esprit’s collectie

bluemchen-kleid_baby_girls_header_1391690880 (2)

Meestal moet ik een webshop echt leuk vinden voor ik er überhaupt over nadenk een winkel binnen te stappen, het moet me meer dan aanspreken! Het moet zeggen kom binnen, niet alle winkels hebben dat maar esprit valt onder de benoemde eisen die ik heb.

Ik wil vandaag een soort how to leuk shoppen voor je kids geven,
In in iedergeval de manier hoe ik dat doe met baby/kleding , en daarbij ook nog een mini wishlist!

Ieder heeft zijn eigen smaak, en dat is mooi want zo is iedereen gekleed op zijn eigen manier, maar zo kleed je ook je kind de eerste jaren in de kleding die “jij” leuk vind.
Ik wil het vandaag toelichten met een paar voorbeelden van de Esprit webshop!

Witkkk

Outfit 1

Hier houd ik van , druk met rustig of helemaal rustig! het valt op maar ook weer niet, mijn lievelingskleuren zijn beige,grijs,wit qua kleding en ik betrap mezelf erop dat ik het vaak gebruik ook tijdens de zomer , terwijl dan juist vrolijke kleurtjes leuk zijn, daarom meng ik deze twee dingen samen en het werkt!

Withhhh

Outfit 2

Hier heb ik eingelijk hetzelfde gedaan ik vond het bloesje zo leuk , en ik bedacht me om deze kleuren samen te doen toch is dit wel een favoriet aangezien het truitje van outfit 1 heel erg spier wit is, en deze legging juist wat warmer wit oogt, en dat geeft het ook een warmere uitstraling.

Hoe kies ik de kleding uit.

  1.  Ik let erop of het mijn smaak is, en ik let vooral op de kleur ( dat kan bij iedereen anders zijn)
  2. Meestal als ik het leuk vind kijk ik of het bij de rest van mijn dochter haar garderobe past , en zo niet kijk ik of het leuk te matchen is met eventuele andere kledingstukken ( die ik dan moet aanschaffen) als ik dit niet de moeite waard vind koop ik het ook niet.
  3. De prijs ( alhoewel dat verschilt als het heeeeel leuk is , kan ik een uitzondering maken en natuurlijk ook als mijn dochter er wat aan heeft telt dat hartstikke mee)
  4. ik kijk naar kwaliteit ( bij online shoppen is dat moeilijker) maar als je de winkel kent dan kan je makkelijker kleding online halen omdat je weet wat een webshop en of winkel verkoopt.

Esprit’s baby collectie is niet super groot, ga er dus ook niet heen als je een hele nieuwe garderobe wil voor je baby, wel hebben ze er onwijs leuke dingen tussen zitten!

Dus zoek jij nog echte musthaves voor je baby kijk dan op de webshop van Esprit , vol mooie spullen en wie weet zit er ook nog wat voor jou kindje tussen!

Ben jij bekend met Esprit? Wat vind je van het merk?

 

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Ik vind de sieraden van esprit erg mooi, voor de rest zou ik er niet meteen voor gaan. Gewoon omdat ik er niet zo mee bekend ben!

    Beantwoorden

Geef een reactie

