Tip! Miss sporty nagelak : SALE!

20140331-175041.jpg
Mooie lakjes, ik wil ze graag voor een goed prijsje aangezien ik me stash van nagellak wil bijvullen heb er namelijk belabberd weinig, gelukkig heeft Etos een super actie.

Ik zag de lakjes voor €1,- bij de Etos, echt super goedkoop, ik nam er een paar mee en vind ze super mooi,alhoewel ik niet zeker weet of het bij alle Etos filialen zo is, mijn ervaring met Miss sporty nagellak is goed, je moet wel net iets vaker lakken dus meer lagen aanbrengen om een mooi resultaat te krijgen,maar voor de prijs die je ervoor betaald vind ik het een geweldig product.
20140331-175107.jpg

Zou jij gebruik maken van deze actie?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

