Baby Beautyss

20140328-131854.jpg
Als het om baby webshops, zelfgemaakte baby kleding en accessoires gaat , word ik helemaal enthousiast!

Ik werd aangesproken door een klein beginnend bedrijfje die nu alleen op social media actief is,maar zeker wel haar mooie baby spulletjes verkoopt.
Ze stuurde met wat spulletjes op, en ik kan je vertellen de spulletjes zien er super uit.

20140328-132201.jpg

Een mooi setje van sokjes en een haarbandje met subtiele roosjes, echt super leuk voor pasgeboren baby’s
Baby beautyss maakt nu sinds pas baby kleertjes uniek, en ze probeert altijd weer iets nieuws, ze hoopt gauw een eigen website te kunnen beginnen.
Ik vind haar werk in iedergeval prachtig.

20140328-133611.jpg
20140328-133604.jpg

Het is een simpel rompertje maar maakt het uniek door het geborduurde hartje met kleine bloemetjes. Het geeft net iets extra’s aan het rompertje, en ik zou het persoonlijk mijn dochter aandoen met een leuk vestje, het liefst open zodat het hartje nog meer tot zijn recht komt.

20140328-133649.jpg

En deze is toch wel me favoriet, ik ben zoiezo heel gek op baby haarbandjes, maar dit is de mooiste die ik tot nu toe heb!
Baby beautyss doet haar werk met veel plezier, en dat zie je zo terug.
Haar prijsklasse van de haarbandjes is tussen de € 3,50 tot €5,00 , en de rompertjes vanaf € 5,00.

Ook maakt ze haarbandjes op verzoek, dus als je een hebt gezien op internet kan ze die voor je namaken!

20140328-133659.jpg

Dit artikel is in samenwerking met Baby beautyss

Instagram: Babybeautys

Email: baby-beauty@hotmail.com

wat vind jij van deze baby items?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Super leuk Ma sha Allah!

    Beantwoorden

Geef een reactie

