DIY : Vanilla sugar body srub

20140325-151557.jpg
Iedereen houd wel van een lekkere en verzorgende bodyscrub alleen is het nou eenmaal zo dat het niet altijd even betaalbaar is, ik zag een heerlijk recept van freutcake, en leek me super leuk om te delen.

Vanilla Olive Oil Sugar Scrub

1/2 cup vanille suiker
2 cups bruine suiker
1 eetlepel honing
1/2 kopje olijfolie
1 eetlepel vanille extract

Meng alle ingrediënten samen. Bewaren in een luchtdichte verpakking , en het is klaar zo simpel is het.
Ook super leuk ook om als cadeau te geven.

Tip : om de geur te veranderen, gebruik gewone witte suiker (in tegenstelling tot vanillesuiker) en vervang het vanille-extract met 10-20 druppels etherische olie.

20140325-151836.jpg

bron : fleurcake.com

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

5 reacties

  1. DreamerKirsten

     /  26 maart 2014

    Die ga ik straks maken! 😉

    Beantwoorden
  2. Ik moet echt meer DIY dingetjes maken. Ik ga dit is proberen te maken!

    Beantwoorden
  3. Kaouthar

     /  1 mei 2014

    maa shaa Allah! ik houd echt van vanille, leuk recept! ❤ jazaakAllahu khayran

    Beantwoorden

Geef een reactie

