Guilty pleasure : Jamin

20140324-161011.jpg
iedereen heeft wel zoiets dat je iets wil eten of naja dat je er zo langzamerhand verslaafd aan bent geraakt, maar dat je weet dat het ongezond voor je is,vandaag biecht ik mijn ‘Guilty pleasure‘ op namelijk mijn bezoekjes aan de Jamin.

Ja ik weet het ik ben een ware snoepkont, ik heb altijd wel het gevoel dat ik suiker nodig heb , maar niet de suiker uit de suikerpot maar ik denk de stofjes die in snoep verwerkt zitten, het is een verslaving geworden ,een dag zonder snoep is voor mij geen leuke dag. En met moeite kom ik me dag door met een pak koekjes klinkt verwend of niet?!
Maar op de een of andere manier vind ik naar de Jamin gaat toch iets leuker, de geur van de zoete en oh zo ongezonde snoepjes, glippen mijn neus in.
Het lijkt wel alsof alles wat ik daar koop lekkerder is dan in de supermarkt, ik weet niet wat het is ,misschien het assortiment dat je de keuze bied om zelf uit te kiezen wat je wil hebben, of dat het nou echt ligt aan wat daar allemaal verkrijgbaar is. Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik er niet elke dag te vinden ben maar zeker wel een keer in de week!
20140324-161230.jpg

Wat is jou Guilty pleasure?

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

