De tuinen : Hand made soap♥

20140323-153930.jpg
Ik kom zelf niet heel vaak in de tuinen, maar als ik er kom dan ben ik heel nieuwsgierig naar wat ze allemaal hebben en dan vooral op het gebied van huid en verzorging. Deze handgemaakte zeepjes kwam ik tegen en ze roken zo heerlijk , ik moest en zou ze meenemen.

Ik kocht de Blueberry seed en de Luxury Rose.
20140323-154219.jpg

Blueberry seed € 3,49
De geur op zich was al een reden om deze heerlijke zeep te kopen,maar ook de prachtige kleur blauw sprak me aan tja het oog wil ook wat.
Ik moet hem nog uitproberen en eerlijk gezegd kan ik niet wachten.

20140323-154522.jpg

Luxery Rose €3,49
Deze zag er op eerste gezicht heel lekker uit, maar toen ik hem uitpakte oogde het wat minder mooi, en dus veel minder aantrekkelijk om te gebruiken. Wel ruik dit zeepje heerlijk naar rozen!
20140323-154515.jpg

20140323-154533.jpg

Persoonlijk hou ik wel van zulke zeepjes maar ik dek dat ik de volgende keer wel iets verder kijk dan de verpakking, kan niet wachten om ze te gaan gebruiken.

Ze zijn verkrijgbaar bij De Tuinen

Wat vind jij van deze handgemaakte zeepjes?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

