Samoda fashion

20140322-162327.jpg
Zoals jullie weten hou ik ervan om nieuwe webshops te leren kennen, Samoda Fashion is daar een van en die ging deze week voor het eerst online, en
vandaag staat haar webshop in de aandacht.

Deze items heb ik opgestuurd gekregen van Samoda fashion, en het is helemaal mijn smaak, het grappige is ik zat deze week me man nog te porren voor een nieuwe horloge komt dat even goed uit.
20140322-162341.jpg

Ik ontving het in een plastic zwarte zak, met een visitekaartje erbij en met deze mooie accesoires een sjaal en een horloge, allebei beige/bruin die op het lijstje staan van mijn favoriete kleuren.
20140322-162356.jpg20140322-162348.jpg

De stof is heerlijk zacht , en van goede kwaliteit deze sjaal kost € 9,95
Wat ik een goede prijs vind, hij is vrij groot en lang dus je hebt veel stof.
(Dit is overigens de enige sjaal die ze tot nu toe verkoopt in haar webshop)
Samoda fashion verkoopt natuurlijk ook kleding, dus je hebt ruime keus als je er een aankopen wilt doen.

20140322-162334.jpg20140322-162403.jpg

Dit mooie horloge is niet heel zwaar van gewicht , en ziet er prachtig uit. Horloge kost 16,95

Dit artikel is in samenwerking met Samoda fashion.

Verkrijbaar bij http://www.samodafashion.nl
Facebook : facebook.nl/samodafashion

Wat vind jij van deze items?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

