Inspirerende quote #1

20140321-095013.jpg
Vanaf vandaag ga ik een Keer in de week Quote’s delen die mij inspireren, om zo ook jullie te kunnen inspireren met een korte toelichting wat ik erbij denk als ik deze Quote zie!

Soms moet ik wat minder nadenken over wat ik doe, het leven is tenslotte niet voor eeuwig!
Dit betekend overigens dat niet dat ik domme dingen moet doen, maar dat ik dingen die ik niet kan veranderen moet laten voor wat het is , zodat ook ik meer rust in me hoofd krijg en minder stress heb!
Dit noem ik loslaten van dingen die ik niet kan veranderen ten goede van mezelf!

Wat denk jij als je deze Quote ziet?

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Ja dit vind ik een mooie ik denk dan gelijk aan het vertrouwen op Allah swt. Hij is de beste planner en ik vertrouw volledig op hem alhamdolliah ❤️ Xxxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

