H&M mini wishlist Accessoires

_0019_ladies_shoes
Heerlijk online shoppen, soms is het ook leuk om de stad in te gaan, maar even kijken wat je aanspreekt en het vervolgens aanschaffen in de winkel is super leuk! Iedereen heeft zo zijn wishlist en ik deel mijn mini wishlist van de H&M , want ik heb super leuke accessoires gespot!

Wi,,t
Het is niet groot maar dat hoeft ook helemaal niet.

  • Tas Leer  € 99 –,
    Ik ben mama, en heb vaak heel veel bij me omdat ik vaak wegga met mijn kleine meid. Ik ben niet meer zo een fan van luiertassen en je hoeft ook helemaal niet een luiertas te kopen als het maar ruim is . Vandaar dat ik deze tas zo leuk vond lekker simpel , en groot.
  • Sjaal met dessin € 9,95
    Ben gek op sjaals, vind het gewoon een leuke accessoires en het is ook nog voor een redelijke prijs.
  •  Armband 4,95
    Dit armbandje lijkt heel erg op mijn moeder & dochter armbandje daarom vind ik hen zo geweldig!
  • Loafers 24,95
    ik hou echt veel van schoenen, het liefst heb ik een kast vol gewoon simpele schoenen met een prachtig detail! i love it, deze staat dus zeker op mijn wishlist ik vind ze super.
  • Enkellaarzen 29,95
    Als we het toch over schoenen hebben, enkellaarzen zijn zo makkelijk! en mooi laarzen en ballerina’s zijn echt mijn favorieten ik heb dus echt niet zoveel met hakken wel met laarzen en ze zijn te aandoenlijk zeker door de prijs!

Dit was mijn mini wishlist, wat vind jij van deze items?

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

