Jouw eigen webshop op mijn blog!?

Wit
Heb er even over zitten aarzelen, maar ik ga het denk ik toch doen, ik blog nu al een paar maandjes en ik zou het leuk vinden om zelf meer webshops te leren kennen, nu ik zelf blogger ben leer ik ook veel meer webshops kennen! wat ik super leuk vind.

Voor ik over dit onderwerp begin wil ik wel dat het duidelijk is waarover ik blog, ik blog over beauty producten. Maar ook over Lifestyle.
Als je niet in deze categorie valt kunnen we altijd nog praten over eventuele andere opties .

Als je jou beauty , lifestyle webshop op mijn blog wil hebben staan dat houd in dat je op een aparte pagina komt te staan, met een link van je webshop a tot z met een beschrijving erbij , zodat mijn bezoekers zo op jou site terecht kunnen komen. Als je hierin interesse hebt kun je mij mailen en kunnen we de eventuele voorwaarden bespreken!

Email adress : oumfeerozah@live.nl

Ik kijk er naar uit om met je samen te werken!

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

