Essence sponge nail polish remover

20140315-121111.jpg
Toen ik bij de essence afdeling stond van de kruidvat, zag ik dit oranje zacht blauwe potje staan, ik had al veel van essence nieuwe cosmetica lijn gehoord maar deze heb ik nog niet eerder voorbij zien komen de Essence sponge Polish Remover.

20140315-121213.jpg
Nagellak eraf halen is niet altijd een super leuk klusje, meestal zit je heel vaak te wrijven met een watje om de nagelak er in zijn geheel eraf te krijgen, dit potje belooft dat het in een beweging kan, veelbelovend dus.

20140315-121159.jpg

20140315-121206.jpg

De nagelak remover van essence doet goed zijn werk, alleen gaat het gloedje aldus de nagelakremover zelf blauw kleuren, je kan het dus niet heel vaak gebruiken wat ik wel heel jammer vind. Je zou dit product dus meerdere malen moeten aanschaffen wil je het vaak gaan gebruiken.

20140315-121137.jpg

Een ‘sponge nail polish remover’ werkt als volgt: je hebt een potje met daarin een heleboel nagellakremover en een rond sponsje met in het midden een gat. Hier kan je nagel in en wanneer je je vinger daar dan in ronddraait haalt het sponsje je nagellak er snel en makkelijk vanaf. Het is bij normale nagellak een hele goede en snelle uitkomst, maar ook dingen als glitternagellak  haal je hiermee veel sneller van je nagels af, want dat kan soms wat lastiger zijn als je watjes moet gebruiken.

20140315-121145.jpgIMG_6161_zpscd54c8a5

Het fijne van deze remover is dat hij geen aceton bevat. Aceton is een ingrediënt dat in veel removers zit en het spul is heel agressief voor je nagels en nagelriemen.

Wat kan ik zeggen? De Essence Sponge Nail Polish Remover werkt snel en fijn en doet precies wat hij belooft te doen. Mijn nagels zijn na gebruik niet droog , maar wel helemaal schoon en klaar voor een nieuwe, mooie kleur. Ik ben fan! De prijs is ook netjes : €2,99. Natuurlijk doe je met een potje nagellakremover langer, maar dit is dan ook een beetje een luxeproduct.

Zou jij dit product aanschaffen?

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. alisse

     /  17 maart 2014

    Top! ik ga hem zeker aanschaffen x

    Beantwoorden

Geef een reactie

