Hoe groen is jou speen? Hallo , Hevea

IMG_2731-1024x682
Feerozah is niet meer echt into de speentjes, maar ik daarintegen verdiep me hier nog steeds in, ik surf heel veel en vind vaak leuke speentjes maar dit was dan ook eentje die echt anders was en is dan de rest , en die ik al een tijdje in de gaten houd , en ook nooit eerder heb gezien de Hevea fopspeen.

Groen is voor mij goed voor het milieu, maar ook een mooi aangezicht hoort daarbij deze hevea fopspeen heeft het allemaal!
Net zoals de wubbanub heeft deze Hevea fopspeen heel veel Awards gewonnen, en dat is niet zomaar.

Hevea-speen-meisje

Hevea producten worden gemaakt van 100% natuurlijk rubber en zijn dus vrij van BPA, PVC, Phthalates. Natuurrubberen spenen van Hevea zijn van nature zacht en sterk en ook zonder naden… er kan dus geen vuil in de naden achterblijven. Comfortabel en hygiënisch dus! Het zachte rubber laat geen afdruk na op baby’s gezicht en de uniek ontworpen ventilatie gaatjes voorkomen vacuüm.

Het leuke is dat de Hevea spenen, en ook de bijtringen want ja die heb je ook, zijn gemaakt van dezelfde boom als die van Sophie de giraf. Ik kan hem dus echt alleen maar aanraden.

Ook de Celebs winden er geen doekjes om, Orlando Bloom zijn zoontje geniet hier intens van zijn Hevea speen!
Skærmbillede 2011-08-03 kl. 10.42.45

Verkooppunt http://www.heveababy.nl/ 

Zou jij deze Groene Hevea speen aanschaffen?

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. De Hevea speen stond op mijn to-buy list, maar mijn kleine had niks met speentjes ^^ ik heb wel een soortgelijke bijtring gekocht destijds ook van natuurlijk rubber, zal er later een foto van maken inshaa Allah. (Heb ook nog een review coming up wat echt wat voor je is!)

    Beantwoorden

Geef een reactie

