Rituals baby

foto (11)
Say what? Rituals is nu ook al de kleine baby’s aan het verwennen, ik liep heerlijk in de stad baby te shoppen en zag deze douchegel staan speciaal voor baby huidjes, ik werd benieuwd en nam hem natuurlijk mee naar huis!

foto (12)
Het verbaasde me dat ik een baby product mee naar huis kon nemen voor Feerozah, me dochtertje die nog net geen dreumes is en die ik maar al te graag verwen!
De mensen zijn er altijd super aardig, en hebben mij ook een sample meegegeven, voor de bodylotion / baby creme, om te kijken of haar huidje goed reageert op de crème. Het ruikt heel verfijnt en niet te sterk, ook is het me aangeraden deze cleanser niet op het gezicht aan te brengen en dat zal ik dus ook na laten, verder is hij helemaal baby proof! Een lekker verwennerij voor je baby, klinkt goed toch?

Baby splash Cleanser 200 ml  € 7,50

foto 5 (3)
De Rituals baby splash cleanser is niet meer te missen in haar baby stash, en is dus nu ook ruim in de test, misschien ga ik ook wel de bodylotion proberen , het valt in iedergeval nu al in de smaak.

foto (14)

Verkrijgbaar bij de Alle Rituals
filialen en online,Kende jij deze baby collectie van Ritu
als al?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

