Lush Favorieten

large (41)
Ik ga vandaag mijn lush favorieten met jullie delen, ik ben sinds kort echt een lush fanaat en kan niet wachten tot ik er weer inkopen kan doen want me voorraad is alweer bijna op , en ik geniet echt van deze geweldige producten.

KING OF SKIN
De King of Skin is een koninklijke huidverzorger. Masseer over je natte lichaam na het douchen en spoel eventueel nog even af. Je huid is nooit zachter en gladder geweest. Het bevat huidverzorgers als cacaoboter, biologische kokosboter, verse bananen en avocado of je huid flexibel en zacht te houden. En de helende kwaliteiten van haver en rozen plus daarbij nog verjongende wierrook en mandarijn. Gebruik in noodgevallen of gewoon regelmatig om noodgevallen te voorkomen.
Goed laten drogen voor je hem weer opbergt!

foto (1)
CLOSE TO YOU MASSAGEBAR
Voor een massage moet je natuurlijk dicht bij elkaar zijn! Deze limited edition massagebar is speciaal voor de Valentijnsperiode gemaakt. Close To You lijkt op het engelse koekje Jammy Dodger en heeft dezelfde heerlijke geur! Zoet en zalig…

TENDER IS THE NIGHT
Deze sexy massagebar zit boordevol sensuele jasmijn en ylang ylang. Oh oh, Tender Is The Night, zeker weten!

Lush-Tender-Is-the-Night-Massage-Bar

THE GODMOTHER
Er zijn van die dingen in het leven die simpelweg onweerstaanbaar zijn. Probeer onze The Godmother Soap en je weet waar we het over hebben. Met de heerlijke geur van onze limited edition Snow Fairy showergel.
De geur doet ons denken aan die perenzuurtjes, die heerlijk zijn (maar eigenlijk net even te groot om lekker in je mond te passen!).

Mark, onze grote productgoeroe maakte deze zeep omdat hij merkte dat steeds meer mensen overstapten op vloeibare zeep, die eigenlijk alleen maar veel water en conserveringsmiddelen en wat geurstof bevat. Hij maakte met The Godmother een zeep die zo lekker ruikt dat het nog makkelijker wordt om die pompzeepjes links te laten liggen, deze goeie petemoei is veel zachter voor je huid!

103-Creamy Candy

CREAMY CANDY
We gebruiken echte vanille, gemaakt van de stokjes van de tropische orchidee, om onze Creamy Candy Bath die heerlijk zoete geur te geven. Deze fantastische roze Bar, met een lief bloemetje, is ons meest donzige bad. Verkruimel onder stromend water als je zin hebt in iets zoets.

En dat waren ze , mijn favorieten van het merk Lush. 
Wat is jouw favoriet van Lush Product?

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Nog nooit van gehoord dit. Waar kan je dat krijgen?

    Beantwoorden
  2. De producten van lush zien er altijd zo leuk uit. Leuk artikel! ❤

    Beantwoorden
  3. Sacha

     /  6 maart 2014

    Wat een leuk artikel ♡ Ziet er heerlijk uit allemaal! Ik ben sinds kort ook gek op Lush! Ik gebruik de Vanishing cream, Fresh Farmacy (zeep/reiniger) en cupcake masker!

    Beantwoorden
  4. ik ben dol op lush en heb al aardig wat geprobeerd. ik wil de eerst volgende keer dat ik er ben lemony flutter meenemen!

    Beantwoorden

Geef een reactie

