Beauty producten in huis zonder uren te zoeken?

glossybox-natural-1
Veel van mijn vriendinnen , houden van beauty maar hebben geen zin om uren de stad in te gaan, en dan vragen ze je meestal ook wat je zoekt als je bij een drogist of een parfumerie, beauty winkel staat hmm.. eigenlijk weet je het zelf ook niet echt goed.
large (32)

Glossybox :
Een glossybox is een box met producten , een soort abonnement op beautyspullen die je elke maand binnenkrijgt.
Vooraf weet je nog niet wat je krijgt het is eigenlijk een verwennerij elke maand. Je betaald 12,45 per maand. Met een maandelijkse opzegtermijn.
Je krijgt meestal een paar ‘fullsize’ beauty producten en een paar samples. De waarde is altijd hoger dan je betaald dus je betaald 12,45 maar je krijgt dan een box met een waarde van bijvoorbeeld € 40 -, ( dit verschilt maar is altijd hoger dan wat je maandelijks betaald)

voordelen
– Je hoeft je huisje niet uit.
– je hoeft niet elke keer uren te zoeken.
– Je bent op de hoogte van nieuwe merken en beauty spullen
– elke maand krijg je wat anders

Nadelen
– je weet niet wat je krijgt
– Het is niet wat je wil ( volgende maand misschien wel)

images

12,45 per maand, maandelijkse opzegtermijn.

abboneer op : http://www.glossybox.nl/beauty

Love , Oum fee

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Jess

     /  4 maart 2014

    Ik wil daar ook nog steeds een keer een abbo op. Lijkt me leuk iedere maand zo’n verrassing.

    Beantwoorden
  2. villabeauty

     /  4 maart 2014

    Ik wil er al vanaf dat het in Nederland was een abonnement op, maar de inhoud was veel leuker in de eerste boxen, nu vind ik ze wat minder.

    Beantwoorden
  3. Ik heb het vorige week nog opgezegd. Wat waren de afgelopen maanden de boxen slecht, wauw. Ik heb de box anderhalf jaar gehad. Ik was er in het begin wel tevreden over, maar de laatste maanden waren tien keer niks.

    Beantwoorden

Geef een reactie

