Romantische ideeën

large (26)
Leven met je geliefde kan snel saai worden als je er weinig voor doet, de dagelijkse sleur word op den duur saai en vervelend, en af en toe ben je als stel wel toe aan wat anders, iets anders dan eten slapen, tv kijken gewoon samen wat  romantisch en gezelligs doen kan weer een goede vibe geven aan je huwelijk /relatie…

Kook samen
Bij dit onderwerp, zullen sommige vrouwen hun hoofd schudden, no way dat mijn man de keuken in komt en mij komt helpen, maar geef het een kans kook samen het hoeft niet veel te zijn maar het feit dat hij de groente snijd en jij de andere dingen doet maakt het gezellig ondertussen heerlijk praten over van alles en nog wat, des noods verlicht je het huis met kaarsjes, zo heb je echt het idee dat het een leuke avond kan worden voor jullie beiden, werkt dit nu echt niet kook dan een paar gangen voor hem een beetje een restaurant idee, met een dessert aan het einde dit is alleen al een super leuk idee, (zorg er wel voor dat je het hebt voor bereid want anders sta je alleen maar in de keuken , en kan je zelf niet echt meegenieten)

large (21)

Thuis bioscoop
Heel leuk samen tv kijken op de bank, maar een goede film wat lekkers en een tafel vol heerlijke popcorn snoep en chips, doet het hem ook wel.Met een warm dekentje op de bank lichten gedempt, en goed geluid kan het super gezellig worden. Kijk samen naar welke films jullie (allebei) het leukst vinden, ook kan je een chocolade fondue aanschaffen een soort chocolade fontein en dan met aardbeien waffels, lange vingers marshmallows, en dan genieten van dit heerlijke avondje. Ik dommel altijd weg bij mijn man met een leuke filmavond.

large (22)

Uitjes.
Vaak als ik me verveel en ik weer in de dagelijkse sleur is, kom ik weer met de gekste ideeen maar ik hou nou eenmaal niet van eentonigheid. Ik denk dat sommige van jullie wel zullen denken maar wat moet en kan ik dan doen op een doordeweekse dag of in het weekend met mijn man? Ik zal een paar kleine voorbeelden noemen die ik zelf nog wil gaan doen en die me super lijken om te delen met jullie:

Rondvaartboot ( Kijk hier even voor op internet, misschien hebben ze wel een romantisch arrangement of beter gezegd een boot waarop je alleen met ze tweeën op zit) 
Picknicken
( het is bijna zomer / lente dus dit is je kans, maak en koop heerlijke dingen op zoek een plek aan het water of nog beter een mooi park en geniet)

Dit waren mijn ideeën , wat doe jij altijd met je man/vriend?

♡♡

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

