Favorite ♡ Mijn look a like Moroccan bag

DSC02373 Oops . Hij is een beetje vies , maar hey! het is een super favoriete en gedragen tas. Ik draag hem vaak en krijg er super veel vragen over, en daarbij heeft deze tas een deel van mijn geschiedenis dus ben er ook nog is aan gehecht, maar dat is zeker niet de reden dat ik hem draag want hij is super mooi. DSC02370DSC02379DSC02374 Een redelijke simpele tas, met mooie patronen en en super mooie kleur, ja ik ben er helemaal weg van. Ik krijg ook vaak de vraag waar ik hem nou gekocht heb alleen weet ik gewoon niet meer waar precies, het was in iedergeval in Rotterdam. In een klein winkeltje in de stad. Hij was rond de 20 euro. Je had ook nog een grotere variant maar ik koos voor deze omdat ik toen niet veel mee had, en normaal ook niet heb. Dat is nu wel anders nu ik moeder ben maar draag hem nog heel vaak!

Wat vind jij van deze tas?

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. I like it ! Ik vindt de donkerbruine versie supermooi

    Beantwoorden
  2. Ihsantjee

     /  28 februari 2014

    Love it 😍

    Beantwoorden
  3. Ik houd sowieso van leder en de vorm van de tas. Hij is prachtig!

    Beantwoorden

Plaats een reactie