Her little its to little but so cute stash

foto 2 (2)

Misschien komt het je als moeder wel bekend voor, je kindje zijn of haar kleertjes worden te klein, maar ze zijn nog ‘oh zo schattig’, of ze heeft of hij heeft de schoentjes nog niet eens aan gehad. Feerozah heeft er genoeg, helaas kon ik ze niet allemaal vinden maar wel een paar om te delen. 

foto 2 (1)

Deze stoere boots van de Zara kids, afdeling zijn helaas alweer te klein, misschien 4/5 keer aangehad, ahoewel dat nog redelijk wat is omdat me dochter veel schoenen heeft.hoe dan ook het waren echte killers , en ik heb er van genoten.

foto 1 (4)

Deze schoentjes kocht ik samen met mijn man, dit waren ook haar eerste schoentjes die wij kochten voor haar! En ja precies deze leuke lieve schattige roze schoentjes heeft ze niet aangehad, het moment dat we besefte dat ze ze aan ‘kon’ waren ze net te klein. Ik baalde hier zwaar van, maar ze zijn en blijven mooi om naar te kijken.

foto 2 (3)

Tweet tweet, deze heb ik gekregen op mijn babyfeestje, ook deze horen in het straatje ‘nooit gedragen’ helaas!
Maar zijn wel een favoriet.

foto (10)

En als laaste haar mooie witte jurkje, die ze een keer aanhad naar een feestje! Waarom ik dit de leukste vind die ze niet meer aankan is omdat het een strikje heeft, ik hou van strikjes in mijn ogen maakt dat alles mooi en speciaal.

 Oum Fee ❤

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

