Villa kakelbont suavinex baby fles.

foto 1 (1)
Als je me een beetje kent , weet je dat ik gek ben op orginele baby flessen, ik schreef dan ook tijd geleden een review over de pura kiki fles, vandaag heb ik weer een super leuke babyfles die ik heb ontvangen van de baby webshop villa-kakelbont.com, waar ik super blij mee ben!

DSC02169
Maar ik wil niet alleen origineel nee ik wil dan ook alles erbij bpa vrij : check! Goede tuit : check!  mooi uiterlijk : check!
en ja deze fles heeft het allemaal , super leuk design goed voor het mileu en super baby vriendelijk.

foto 3
Als je het al is opgevallen is de tuit, anders dan andere flessen.
De anatomische speen van 100% natuurlijk latex imiteert de vorm van mama’s tepel. Met anti-koliek systeem om baby’s krampjes te verminderen.
Dus er komt geen lucht in de darmpjes van je baby. Super fijn , want lucht in de fles is meestal een van de redenen dat baby’s krampjes krijgen/hebben.

DSC02264foto 5
De fles is voorzien van 360 ml, je kan er ook voor kiezen om er een te bestellen van 270 ml,het is een super mooie en leuke fles! Anders dan anders en daar houd ik van .
100 % natuurlijk, en fijn in gebruik. er zijn ook verschillende patronen maten te verkrijgen. Ik ben helemaal enthousiast, vooral over de kwaliteit en het uiterlijk ik zal deze my town baby fles van suavinex dan ook iedere dag gebruiken voor me dochter , ik ben er super blij mee!

Suavinex My town baby fles – €  8,95 

Verkrijgbaar bij www.villa-kakelbont.com

Dit Product heb ik ontvangen ter review ❤

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

Geef een reactie

