Blogpost ideeen

large (29)

Soms zit je een beetje vast, ben je inspiratieloos en vind je het moeilijk om tot een besluit te komen. je ziet je statistieken van heel hoog naar normaal naar weer heel laag gaan.
“Wat willen je lezers nou ? wat vinden ze leuk , en wat spreekt hun nou echt aan “spookt door me hoofd.

Jullie zullen het vast wel weten , ik daar in tegen vlieg van het ene onderwerp naar het andere nee dit is leuk , of nee dit kan ook ! wellicht als je zelf een blogger bent zal je dat stukje wel begrijpen, het is gewoon moeilijk om een keuze te maken en je streeft altijd naar perfectie.

Maar als ik eerlijk moet zijn telt de mening van mijn lezers ook , wat zien jullie graag terug op www.oumfeerozah.com? eventuele tips over dagelijkse dingen of toch een leuke DIY, of toch wat over baby’s (voor de mama’s) ,beauty en ga zo maar verder , alles is welkom.

Ik sta voor veel open. Wil je je idee mailen dat kan ook op oumfeerozah@live.nl.
Of laat een comment achter als je dat wilt om je ideeën te delen.

tumblr_n0smq5vgz91qgwerro1_500

Wat zie jij het liefst terug op mijn blog?

 – Oum fee

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Sophie

     /  22 februari 2014

    Ik vind recepten altijd erg leuk! En plogs 😉

    Beantwoorden
  2. Oum Ilyas

     /  1 augustus 2014

    Thema’s waar ik van hou zijn o.a. Islam, baby, DIY, (veggie) recepten, outfit of the day, product reviews, enzovoort enzovoort 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

