Oum Feerozah op Bloglovin’

large (14)

Bloglovin’ ken je vast wel als je een blog vaak bezoekt, of er andere blogs op leest. Ik ben grote fan van Bloglovin ,en heb mij en me blog daar dan ook staan,simpel weg omdat ik zo een mooi en groot overzicht heb op alle mogelijke blogs vanuit bijna heel de wereld. Van vrijwel elke mogelijke categorie (beauty,DIY,lifestyle etc) . Bloglovin is dan ook een geweldige manier om al je favoriete blogs bij elkaar in een overzicht te bekijken, elke dag opnieuw! Heb je nog geen Bloglovin’ account dan is het een goed idee om er eentje aan te maken Hoe? Ga of surf naar www.bloglovin.com , en vul je emailadress en wachtwoord in. Dan ben je klaar om te beginnen.

Je kunt daar je favoriete blogs volgen, hoor ik daar bij? dan kan je mij volgen door  hier te klikken .

bloglovin1

Als je jou eigen Bloglovin’ wil plaatsen mag dat ook, veel succes & follow!

Love , Oum Fee

♥♥

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. Hey,
    Is het zo dat als je bent aangemeld op wordpress, je dan geen heel nieuw account hoeft te creeeren op bloglovin? Of zijn dat 2 apparte sites die je dan constant up to date moet houden?

    Beantwoorden
  2. Oum Ilyas

     /  1 augustus 2014

    Is Bloglovin ook voor mensen die wel graag blogs lezen, maar er zelf geen hebben? Zoals ik 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

