10 little secrets about me TAG

large

Ihsane van beautybite.nl , daagde mij uit om de 10 little secrest about me TAG, te doen en ik hou wel van een beetje uitdaging.
Ik deel beauty secrets, haar geheimen en ga zo maar door.

Welk product laat er voor zorgen dat je je 1000 miljoen euro waard bent?

Als ik echt ga nadenken over deze vraag, dan is het wel foundation het doet zoveel voor je uiterlijk , en sommige meiden zien er als nieuw uit ! ik kan me hier erg goed door voelen, en ik denk dat het een hele boel oneffenheden dekt , en dat is een super fijn gevoel.

large (1)

Wat is je huidverzorings geheim?

Mijn geheim , is denk ik niet echt een geheim maar wel iets dat heel belangrijk is namelijk me huid reinigen elke dag opnieuw ookal draag ik die dag misschien geen make – up, je huid kan daar echt een oppepper van krijgen.

Deel je haar geheim

Haar geheim , uhmm haha even denken , vaak mijn haar  vet houden omdat me haar heel erg droog is , maar het ook nodig heeft, en eens in de tijd een heerlijk haarmasker

 Heb je Workout tips?

ja ik moet bekennen ,dat ik amper sport ik ben heel veel binnen dus echte ” oprechte” tips , kan ik je helaas niet meegeven.

Wat is je grootste dieet regel

Niet overwegen om te diëten, diëten is tijdelijk je moet je hele levensstijl aanpassen om een gezond leven te kunnen leiden. Niet diëten maar echte prioriteiten stellen vooral gezond eten en veel en regelmatig sporten!

large (3)

 Welk parfum is je geheim wapen?

Ahum, mijn parfum die nog niet van mij is ligt , moet ik nog aanschaffen, al mijn parfum flessen zijn of niet goed genoeg of op ! haha en ben zo benieuwd naar de parfum van Daisy by Marc jacobs! 

tumblr_m9jlxzPiya1rrikkoo1_500

 Welk kledingitem zorgt er altijd voor dat mensen naar je om kijken?

Mijn bedekking, ik ben heel erg bedekt meer dan de meeste Nederlanders, dat is voor hun een reden om naar mij om te kijken , maar het went en ik hou van mij te onderscheiden in alles en mensen reageren vooralsnog lief, en soms niet .

Wat is je meest gedragen sieraad?

De ring die ik van mijn man heb gekregen. Natuurlijk!

Wie is je style crush?

Eerlijk  gezegd heb ik die niet en ik wil me niet associëren met een kleding style van iemand anders meestal is mijn kledingstijl van mij en tot nu toe ook nog geen crush gezien die er echt zo bij loopt zoals ik er bij zou lopen ik hou een beetje van vintage look , kant en ook moeten de kleuren rustig overkomen , heel moeilijk dus! Ik ben mijn eigen Style crush, origineler kan het niet toch.

 Vertel ons iets wat wij niet weten over jou

als je hier klikt staan er zelfs 10:   http://oumfeerozah.com/2014/02/05/10-dingen-die-je-nog-niet-van-me-wist/

large (5)
Dit was de TAG, Neem hem gerust over als je wil.
Bron fotos : We heart it

Wat is jou beautygeheim?

❤❤

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Leuke tag, deze had ik nog niet eerder voorbij zien komen! Wat heb je een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    Beantwoorden

Plaats een reactie