Saartjes paardenstaartjes

kkkkmmmn
Meestal als je een meisje hebt ,is babykleding toegankelijker het is nou eenmaal bekend dat er meer te vinden is voor meisjes dan voor jongens, maar als je nou een keer gaat zoeken naar baby accessoires en dan voornamelijk naar baby strikjes, dan is het assortiment veel kleiner!
Saartjes paardenstaartjes is een bedrijfje dat baby haarbandjes/strikjes maakt voor grote en kleine meiden , en ook voor baby’s.
Ik ben dan ook super blij dat ik voor haar mag schrijven want ze heeft super mooie , en diverse accessoires! 

DSC02105

strik 1

Model 1 : Mooie kleur , super netjes afgewerkt en een prachtige uitstraling ik vind het apart, en een mooie kleur! Dit is een grote favoriet .

DSC02110

strik 2

Model 2 : Roze strikje met een kante bloem een roze kleur , en in het midden een hartje met kleine steentjes eromheen. 

DSC02102

strik 3
Model 3 : Mijn lievelingskleur grijs, en wat hou ik toch van zulke strikjes, ook heel netjes afgewerkt en staat super schattig bij Feerozah.

Saartjes paardenstaartjes , heeft nog veel meer in het assortiment en zoals ik al zei er is echt heel weinig qua baby accessoires op de markt voor meisjes, als het gaat om baby strikjes en ga zo maar verder . Ze maakt prachtige dingen , en maakt ze ook echt allemaal zelf ! ook kan je ze laten maken bij haar.

big_28

Ook verkoopt ze super mooi en zelfgemaakte haarclipjes, haar assortiment is heel divers , en uniek want zoveel bedrijfjes met haarclipjes en haarbandjes heb je niet.
Prijsklasse Saartjes paardenstaartjes : € 4- 8 euro.

foto 4

Facebook : http://www.facebook.com/SaartjesPaardenstaartjes
Website :http://saartjespaardenstaartjes.nl/

Deze Haarbandjes heb ik ontvangen ter review.

Wat vind jij van deze  baby haarbandjes?

❤❤

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. ik heb ook een par haarbandjes voor mijn kleine meid van haar gekregen. Ik vind ze zo leuk

    Beantwoorden
  2. Zayna

     /  17 februari 2014

    Leuk hè! Ik vind vooral de gele en grijze mooi. Zelf bestel ik meestal bij stip&zo!

    Beantwoorden
  3. Oum Ilyas

     /  1 augustus 2014

    Ziet er idd prachtig en mooi afgewerkt uiti

    Beantwoorden

Geef een reactie

