Hands of hope? i hope it gives me hope to hold!

DSC02031
Brrr! het is nog steeds koud, ik probeer zoveel mogelijk handcrèmes uit , en ben al een tijdje in de Philosophy stemming! En toen ik na maanden lang zoeken, en duizend keer de Ici Paris bezocht te hebben , om te kijken of er toevallig nog een Philosophy afdeling lag .. was het keer op keer weer een grote teleurstelling. Tot ik ja ik uit mijn “comfortzone” stapte en ik een ander filiaal bezocht , en ik met volle blijdschap kon zeggen dat ik dan eindelijk de Philosophy afdeling gevonden had, in de Iciparis in de stad. Ik kocht deze neutrale handcrème en ben super benieuwd.

DSC02054

Hands of hope are the hands that help,heal,protect and comfort. Use your hands to give hope, and you will have hope to hold.

De tekst spreekt me direct aan , en geeft je zo een goed gevoel wanneer je het leest ”hoop voor je handen” klinkt voor mij als muziek in de oren, ik heb droge handen , en het word er echt niet beter op met dit koude weer , maar wacht even wist je dat deze crème niet alleen voed,en de droge handen hydrateert maar ook nog eens een nagelriem crème is ? Wauw, ik ben zo verbaast.

DSC02061

DSC02069
Na zoveel handcremes geprobeerd te hebben, kan ik zeggen dat dit echt een topproduct is ! Iets waar ik echt vollop gebruik van ga maken. Mijn handen verzorgen vind ik belangrijk en mijn nagels en nagelriemen verzorgen ook , ookal heb ik er best moeite mee om dat elke dag te doen, of op zijn minst een keer in de week . Voor mij is dit dus de ideale oplossing. Smeert fijn en heeft echt een typische crème geur ,en ruikt dus heel neutraal.

DSC02049
Hand and cuticle cream 30 ml, een redelijke hoeveelheid dus.

Philosophy Hands of hope € 11,05

DSC02060
Super fijne crème , hij is echt aan te raden en fijn in gebruik niet echt een hele lekkere geur, maar geurloos is niet vervelend.
Houd mijn handen gehydrateerd en kalmeert de handen ook goed. Philosophy Hands of hope , geeft me hoop die ik kan behouden en daar ben ik blij om.

Te koop bij drogisterij Ici Paris , niet alle filialen en beperkte collectie wel online te bestellen .

Welke handcrème gebruik jij het liefst?

❤❤

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Zainie1993

     /  16 februari 2014

    Leuk artikel maa shaa Allaah 😀
    Mijn favoriete handcreme is van nivea want daar zit ook een beetje amandelolie in wat je handen echt superzacht maakt. Ook vind ik de handcremes van Essence erg fijn, alleen jammer dat het altijd limited editions zijn..
    Je blog is erg leuk maa shaa Allaah echt een plezier om te lezen.
    Ga zo door
    XxX

    Beantwoorden

Geef een reactie

