H&M Nudes eyeshadow

DSC01942
Vele dragen allemaal eens een Nude ooglook, ik daar in tegen heb het nog nooit geprobeerd shame on me. Nudes eyeshadow is geen “knallende ooglook” die gelijk opvalt en daar houd ik van. Nude oogschaduwpaletjes zijn daarom ook geliefd! Bij H&M kwam ik een heel schattig Nudes Eyeshadows paletje tegen! 

DSC01953 DSC01963
Ja, het is een schattige oogschaduw, super klein je zou hem bijna kwijtraken zo klein! Het heeft een dubbelzijdige sponsapplicator ,en het meeste is doorzichtig. Maar het “kant” maakt het speels.

H&m Nudes eyeshadows € 2,95

DSC01969DSC01967

Ik besloot om de Nude eyeshadow uit te proberen, er is ook nog een Smokey “eyes” variant, voor de liefhebbers! De cosmetica in niet in alle filialen van h&m verkrijgbaar , en persoonlijk vind ik dat dat wel beter kan het is inmiddels 2014. Wel kan je het mischien online vinden, maar die garantie kan ik je ook helaas niet geven.

DSC01946

De highlighter zie je vrijwel niet , maar de twee andere oogschaduws in het paletje vind ik mooi alleen pakt het op mijn huid niet zo goed . Ik kan hem niet goed testen aangezien ik al vrij donker ben van mezelf, ik heb van mezelf al een donker pigment haha, dus die oogschaduw valt vrijwel weg, ik zou hem wel een lichte huid aanraden de pigmentatie is vrijwel prima en op mijn handen zag ik het wel iets beter. Een heel leuk setje. Makkelijk, altijd te gebruiken en goed te vervoeren ( Leuk voor in je tas/make -up tas). Volgens mij zit dit product niet in het vaste assortiment. Een alternatief van H&M zou daarom een van de andere Nudes oogschaduws in de collectie zijn van H&M .

H&M Nudes Eyeshadows € 2,95 – te koop bij H&M filialen met een cosmetica gedeelte.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Wat een schattige paletje! Ik ben erg benieuwd hoe het pigment is.

    Beantwoorden
  2. Op zich leuke kleuren. Ben ook benieuwd naar hoe de pigment is.

    Beantwoorden
  3. Oum Ilyas

     /  1 augustus 2014

    Mooie kleuren. En was je tevreden over het borsteltje?

    Beantwoorden

Geef een reactie

