Disney TAG

large (51)

Toen ik jong was ben ik naar Disney Parijs geweest , een super leuke ervaring en vooral de disney movies waren en zijn mijn favoriet!

Wat is je favoriete Disneyfilm?

Ik vind de Lion King en Pocahontas heel gaaf, die heb ik vroeger heel veel gezien. De Lion King kijk ik nu liever niet meer, omdat ik er erg emotioneel van word. Momenteel is Pocahontas mijn favoriet, een film die ik vroeger ook al heel mooi vond, maar die we thuis niet op dvd hadden. Super mooie film.

Welke prins wil je zijn?

Ik ga voor Aladdin. Een sympathieke prins die voor de volle honderd procent voor zijn prinses gaat, he is so charming.

large (56)

Wat is je favoriete liedje?

Hakuna Matata vind ik super leuk en vrolijk, maar mijn favoriet is Reflection van de film Mulan  Vind het echt een prachtig nummer die ik helemaal mee kan zingen. Ik kijk overigens alle Disneyfilms in het Nederlands, Vind dat veel fijner. Ben het gewend omdat ik dat toen ik klein was ook deed omdat ik toen nog geen engels begreep.

Wat is je favoriete Disney park?

Ik ben alleen nog naar Disneyland Parijs geweest, wat super leuk was. Het is er zo super groot! Ik ben er 2/3 dagen geweest. Er zijn super veel leuke attracties!

Welke van de originele figuren is je favoriet?

Minnie mouse , ze is schattig en girly daar hou ik van en ik hou van strikjes, en Minnie mouse ook!

foto (8)

Heerlijk de disneymovie Brother Bear aan het kijken , neem gerust deze TAG over !

❤❤

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oum Ilyas

     /  1 augustus 2014

    Reflection vond ik ook altijd een prachtig liedje, ken ik ook helemaal vanbuiten 😉 Maar ook van A Whole New World uit Aladdin krijg ik altijd kippenvel!

    Beantwoorden

Geef een reactie

