Review Garnier Reinigsmelk & Oogreinigingslotion

DSC01822

Opmaken is leuk, maar meestal is het reinigen van make- up een minder leuk gebeuren, en kan het soms als je niet de juiste producten hebt, ook nog eens een vervelende ervaring zijn, ik spreek dus uit ervaring, en ik zag dat er een nieuwe oogreinigingslotion was van Garnier, en daarbij deze mysterieuze reinigingsmelk waar ik niks over terug kan vinden en nergens verkrijgbaar lijkt te zijn.. Misschien wel een nieuw product op de markt? of in een ander jasje gestopt, maar ik heb ze met plezier uitgetest.

DSC01874

Garnier Reinigingsmelk

Het is vervelend dat ik hierover niks kan terugvinden op internet omdat ik bijna nooit mijn bonnetjes bewaar -oops- , en dus ook niet heel veel productinformatie kan geven, en hoeveel dit product gekost heeft maar ik zal proberen om een zo goed mogelijke review te schrijven!

Ik heb een droge en af en toe een gevoelige huid, als er producten zijn die heftig kunnen zijn op de huid zal ik hier dus ook last van hebben, deze reinigingsmelk is verbazingwekkend fijn ,en voelt super goed aan op de huid net alsof je een crème smeert , maar dan reinigt het en verzacht het me huid heel goed.

DSC01876

DSC01870

Is dit product geschikt voor mij?
Ja,als je een droge tot zeer droge huid hebt en opzoek bent naar een kalmerende,zacht en effectieve manier om make- up zelfs waterproof,van gezicht en ogen  te verwijderen.
Deze informatie staat achter op de verpakking.

Ook geld voor dit product dat het onzuiverheden corrigeert, en ook dat het vuil die er gedurende dag is achtergebleven op de huid verwijderd ,dat betekend dat dit product gebruikt kan worden ookal draag je geen make up , je huid reinigen is goed !
Ik ben heel tevreden over deze reinigingsmelk en zou hem zo weer kopen. Top product. Garnier bewijst dat ze goede producten kunnen maken , en vooral divers kunnen zijn en ook nog eens voor een mooi prijsje.

DSC01838

De melk voelt fluweelzacht aan op de huid,en is niet te vettig. En verzameld vuil eenvoudig in een soepele beweging.
Ik denk dat deze reinigingsmelk rond de € 4,00 / 5,00 heeft gekost , en is de prijs helemaal waard .
Te koop bij de drogist

DSC01829

Garnier Express 2 in 1 Oogreinigingslotion –  € 5,59

Door de verschillende lagen met olie haalt deze oogreinigingslotion heel makkelijk waterproof make up eraf.
Zelf gebruik ik bijna nooit waterproof producten maar voor deze keer wou ik hem graag uit proberen en heb ik me ogen opgemaakt met een waterproof mascara en eyeliner.
Als ik het al gebruikte werkte de oogreiniginslotions niet maar deze laat geen vervelende vlekken achter en is fijn, en deze oogreiniginslotion verzorgt de wimpers en bevat geen parabenen.

DSC01835

DSC01834

Ik heb veel watjes gebruikt, dus het gaat wel snel op bij mij . Maar ik gebruik niet heel vaak waterproof make up , doe je dat wel moet je er rekening mee houden dat het niet met een paar vegen verdwenen is, ik zeg dit omdat het goed verwijderen van make – up heel belangrijk is.

DSC01889

Ook is dit product geschikt voor lenzendragers, als je een product zoekt dat goed is voor je wimpers en je waterproof make up verwijderd is deze oogreinigingslotion perfect, ik ben meer dan tevreden.

DSC01809

Ik ben meer dan enthousiast over deze producten! Ik kan dit echt iedereen aanraden om te kopen en mee te gaan reinigen. Ze zijn totaal niet duur en vaak ook in de aanbieding, dus je kan ze zeker voor een mooie prijs halen. De producten moeten vanaf nu in de winkels liggen. Bij onder andere alle drogisterijen en veel supermarkten

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. UmmAbdje

     /  13 februari 2014

    Bij welke winkel heb je ze gekocht sis? Ziet er goed uit & lijken me heerlijke reinigers.

    Beantwoorden

Geef een reactie

