My life in 20 Questions TAG

bathroom-ceramic-floor-tiles-plain-color-11230-3708811

kijkend door alle YouTube filmpjes kwam ik deze Tag tegen My life in 20 questions Tag, veelzijdige vragen over van alles en nog wat!

Wat is je lievelingskleur?

Als het gaat om kleding en interieur denk ik toch wel wit,grijs bruin en beige. Maar in werkelijkheid vind ik Lilla prachtig , ik ben er nog niet echt over uit .

Wat is jou Droomcarrière?

Droomcarrière? Hmm moeilijk ik denk dat ik mijzelf ook nog geen droombaan kan toeschrijven , en als ik ga kijken naar mijn talenten denk ik dat van bloggen mijn beroep maken het enige is dat ik echt graag zou willen , en waar ik goed in zou zijn.

Wat is je favoriete theesmaak?

Theesmaak, ik hou wel van thee heerlijk maar het moet niet lauw zijn, ik denk dat ik toch gek ben op jasmijn thee & bosbessen thee en soms ook aardbeien maar mijn voorkeur gaat uit naar jasmijn thee.

large (46)

Je perfecte seizoen?

Lente, niet te koud niet te warm !

Waarom begon je met bloggen?

Omdat bloggen vaak word onderschat door vele, en vooral door mezelf wou ik het een keer uit proberen een doel stellen en dat volhouden, een keer mijn passie en talenten delen en er wat mee doen, dit en alleen dit is waarom ik ermee ben begonnen en doorga.

Wat is je favorieten parfum?

Moeilijk , ik kan denk ik niet kiezen vind zoveel lekker.

Kaarslicht of een lamp?

Ik ga denk ik toch voor kaarslicht, het is romantisch en ik hou van romantisch!

large (44)

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

Mijn favo kledingwinkels zijn toch wel de zara , h&m en bershka dit past een beetje bij mijn kledingstijl , verder is het allemaal heel divers.

Wat doe je in je vrije tijd?

Ik ben vooral in mijn vrije tijd , mama en huisvrouw, af en toe feestjes en bruiloften afspreken shoppen en lekker creatief zijn horen thuis in mijn vrije tijd.

Je slaapt niet zonder?

Vele zouden zeggen een lekkere zachte deken, maar ik kan niet zonder mijn man slapen gaat gewoon niet lekker. ik mis dan iets !

Slaap je met de deur open of dicht?

Dicht, dan heb ik het gevoel alsof ik in een ruimte ben en ik alleen ben waar ik ook ben , slaapkamer, badkamer overal gaat de deur dicht.

Wat eet je het liefst?

salade , heerlijke salade met een goede vulling.

large (47)

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Als het zou kunnen, zou ik een mooi groot huis kopen met een super mooi droomkantoor.

www5
bron: who what to wear

Wat is je favoriete make – up merk?

Mac, ik kan hier heel veel vinden dat mooi staat voor me huid , ook benefit staat op mijn lijstje.

Heb je een abonnement op een tijdschrift? 

Nee, als ik een tijdschrift koop doe ik dat meestal in de winkel ik zou het wel willen.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Gisteravond om 12 uur sliep ik in een mooi hotel , in een mooie suite naast mijn man.

Wat is je favoriete manier om te reizen?

Het allerliefste ga ik met de bus, lekker snel en niet teveel poespas ook vind ik fietsen wel leuk alleen ben ik best lui geworden de laaste jaren, dus de bus of eventueel de auto.

Waar zou je op jezelf willen wonen?

ik woon al op mezelf , maar als het gaat om waar ik dat zou willen nu nog dan zou ik een mooi huis aan de zee willen prachtig,
Ben gek op die rustgevende sfeer.

large (2)

Hoe zie je jezelf over 5 jaar?

Het liefst in een groter huis, mischien nog een kindje en nog steeds een fulltime blogger.

Wat is je favoriete nummer?

ik heb er twee, 7 en 9.

Verzamel je iets?

Ja ik verzamel oude fotos, briefjes en alles van vroeger maar ook van nu zodat ik er over een paar jaar, dan weer op terug kan kijken. Ik vind het heel belangrijk om momenten te koesteren.

Wat was of is je favoriete boek?

Ik heb geen favoriet boek, maar ben altijd fan geweest vroeger van carry slee & de hoe overleef ik serie. En een fascinerend boek eerwraak !

 Hoop dat jullie het een leuke TAG vonden!

❤❤

Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Leuk artikel! Ik vind het reizen met de bus juist een eeuwigheid. Geef mij maar de auto en de fiets.:$!

    Beantwoorden
  2. Oum Ilyas

     /  31 juli 2014

    Leuke post!

    Beantwoorden

Geef een reactie

