Haar eerste boekjes van de bieb

koffertje boef

Vrijdag was ik naar de bieb geweest om Feerozah EINDELIJK in te schrijven , ze is nu alweer 8 maanden oud. Ik moest een formulier invullen en me kaartje van het consultatiebureau inleveren,en we kregen dit schattige koffertje mee met boekstart erop!

Ook heb ik het gevoel dat ik best wel laat ben met haar inschrijven in de bieb , maar wel vond ik het allerleukste om voor haar een paar boekjes mee te nemen.Voelboekjes nam ik het meeste mee, en dat is ook makkelijker omdat Feerozah nog heel klein is!
Lekker voelen is ook goed super goed voor haar ontwikkeling.

Dit was het schattige koffertje dat ik kreeg en ernaast staat een boekje dat we al hadden uitgekozen.

Fee bieb

Alles is roze , super schattig , wel niet zo tof dat er geen blauw te bekennen is in deze bieb, Oops i think its a bloggers thing ik geef nu overal me ongezouten mening over!
Maar terug naar de boekjes ik nam 4 boekjes mee.

  • Raad eens hoeveel ik van je hou ( Knuffelboek )
  • Baby (voelboekje) Boederij dieren
  • Baby ( voelboekje) Badtijd
  • Kleertjes aan ( voelboekje)

Heel veel voelboekjes dus , ik ga dus non stop mijn dochter voorlezen haar laten voelen en haar laten genieten en ervoor zorgen dat ze er veel leesplezier aan beleeft.

Wanneer ging jij je dochter/zoon voor het eerst inschrijven bij de bibliotheek? 

❤❤

 

Een reactie plaatsen

4 reacties

  1. wat leuk he dat koffertje! ik was ook laat met inschrijven, iedere keer vergat ik het of zat de bieb dicht… sinds het inschrijven ook nog niet weer geweest :S

    Beantwoorden
  2. Vast wel, bedankt jij ook!! X

    Beantwoorden

Geef een reactie

