10 Dingen die je nog niet van me wist

pink
Jullie weten niet veel van me , er is ook nog niet een about me pagina verschenen op mijn site die er hopelijk snel mag aankomen, maar ik wil vandaag de leuke feiten over mij delen, ik ben dan ook even bezig geweest met dit artikel omdat feitjes over jezelf te weten komen moeilijker is dan het lijkt ik vroeg het om me heen aan me man en ik merkte het soms zelf op!

1. Ik ben een donkere vrouw
Ja donker, en niet zo een beetje ook mischien weten vele van jullie dat ik een halfbloedje heb als dochter dat is omdat ik een man heb die blank is ,zie je niet vaak he een donkere blogger?

2. Gister 4 februari was mijn 18e verjaardag
Eindelijk ben ik dan gisteren 4 februari 2014 18 geworden, een mooie leeftijd je word dan “volwassen” terwijl ik me tegelijkertijd nog heel jong voel ookal ben ik dan wel verder dan de meeste meisjes van 18 jaar.

large (7)

3.Snoep verslaafd
Toen ik zwanger was van me dochtertje Feerozah ( die nu inmiddels al 8/9 maanden oud is) kwam de Aap pas echt uit de mouw gekropen, ik wou alleen maar aan snoep denken zien en eten , en het liefst mijn dag ermee beginnen ,en niet ontbijten. Wat slecht he!

3.Heel direct
Ik kan heel direct , en soms net te eerlijk zijn dan mensen gewend zijn van andere mensen ik probeer er aan te werken , maar aan de andere kant is me altijd geleerd eerlijkheid duurt het langst , me oma zei altijd ben nooit “te” eerlijk de mens kan er niet goed tegen eigenlijk willen ze het ook niet horen ze hebben liever dat je tegen ze liegt, wat ik dus heel moeilijk vind, zeggen wat je denkt is voor mij dus ook veel makkelijker en ik vind dit ook veel makkelijker om iemand mijn mening duidelijk te maken .

4. Fobie voor eten
Ik hou van eten , maar niet van eten die al open is geweest vooral met producten zoals yoghurt melk, vla drinken en ga zo maar verder fruit enzo als ik denk dat het niet meer te eten is is het niet meer te eten , ik vind het dus heel moeilijk om een open gemaakt pak melk waarvan me man zegt dat het gister is opengemaakt op te drinken, ik heb dit dus heel extreem maar kan er niks aan doen!

5.Hou niet van eentonigheid
Ik ben heel erg als het op een inrichting aankomt niks mag te lang staan zoals het staat, toen ik nog thuis woonde veranderde ik me kamer continue
soms heel vermoeiend maar uiteindelijk was ik opgelucht en voelde het fijn, tja ik ben nou eenmaal een apart geval maar ik hou van hoe ik ben.
Ik verplaats niet elke dag de kamer maar zeker wel 1 keer in de 4/5 maanden!

6. Felle kleuren
Ik heb ook helemaal niks met felle kleuren , niet qua kleding niet qua huis /inrichting gewoon helemaal niks als het op me dochter aankomt ben ik zelfs niet gek op felle kleuren , ik hou van strak en rustig ,en vooral modern .
Ik denk aan Beige,zwart,grijs,wit.
Gelukkig deelt mijn man deze mening en dat is fijn.
Twee inrichtingen die ik prachtig vind alhoewel het me iets te druk is het gaat om het idee.
PicMonkey Collagedd

7. Jong
Sommige lezers zullen het weten sommige lezers niet , ik ben 18 en mama van Feerozah en vrouw van bilal, ik ben dus heel erg snel met alles wat niet geeft omdat ik veel meegemaakt heb in mijn levensjaren tot nu toe .
Ik neem heel goed mijn verantwoordelijkheden ,en zorg goed voor mijn dochter.
Ook heb ik een voogd gehad maar die werd niet toegewezen aan me dochter omdat ik alles zo goed deed, nu ik 18 ben kan ik dat hoofdstuk afsluiten en vrij mijn jonge leven leiden.

8. Tweeling
Huh tweeling? Ja ik ben tweeling ik werd dus ook gister jarig samen met mijn tweelingbroer, we schelen een kwartier zien elkaar niet veel maar houden wel van elkaar, hij is een jongen en ik een meisje ! ik vind het super leuk om tweeling te zijn heb niet anders gekend.

Twins

9.Koud
Ik heb het heel snel koud, ik zit meestal het meeste van de dag met een heerlijk warme deken om me heen , ik hou niet van kou en al helemaal niet van sneeuw , doe mij maar zon!!

10. Slapen en praten
Ik praat in mijn slaap, haha wat schaam ik mij hiervoor ik heb het gehoord van mijn man ik roep zijn naam en zeg wat dingen en snurk ja snurk dan weer door hihi. Gelukkig hoor ik mezelf niet !

Dit waren 10 dingen die je nog niet van me wist.

Vorige bericht
Een reactie plaatsen

8 reacties

  1. Heel leuk om te lezen! Ik ben vaak ook te direct en schijn helaas ook te praten in mijn slaap haha. With love ♥ S.

    Beantwoorden
  2. Sophie

     /  5 februari 2014

    Jij die van snoep houdt?
    Nooit gemerkt 😉 haha!
    Leuk blogje!

    Beantwoorden
  3. Aaaaw Ma Cha Allah
    Allahoemma Baarik ❤

    Beantwoorden
  4. Jas

     /  8 februari 2014

    English?

    Beantwoorden
  5. Oum Ilyas

     /  31 juli 2014

    Ik vond het heel fijn dit te lezen, nu heb ik meteen het gevoel je wat beter te kennen. Ik had wel al gemerkt dat je nog jong bent, maar ben toch verrast van je leeftijd: pas 18 en al getrouwd en een kindje maa shaa Allah, al dit geluk is je van harte gegund. Ik zie zopas ook je foto verschijnen (opzij van je blog) en vind je een heel zachte, vriendelijke, open uitstraling hebben. Je lijkt me zowel aan de binnen- als de buitenkant een prachtige zuster.

    Beantwoorden
  6. haia

     /  28 september 2014

    Heb je blog juist ontdekt via Jorien van tresadorable wat een heerlijk eerlijk stukje schrijf je hier. Vind me zelf terug in enkele dingen van jouw. De rest van je site vindt ik ook zeer leuk. Doe zo verder. Salaam

    Beantwoorden

Geef een reactie

