Waar ik kleding koop voor Feerozah

600332_349717295134968_1811407068_n

Vaak krijg ik de vraag waar ik mijn kleding voor mijn dochter koop , waar het vandaan komt en ga zo maar verder. Vandaag deel ik een paar online winkels waar ik graag kom en rondsnuffel voor mijn Feerozah ik vind het belangrijk dat mijn dochter er goed uit ziet, en ookal is het budget niet altijd groot toch maak ik daar selectief mijn keuzes in.

ksnsn

1.Purestarters 

De tekst zegt het al op de foto duurzaam,puur,stijlvol, en uniek dat is wat mij aanspreekt af en toe vind ik wel wat leuke dingen in deze winkel niet altijd. Ik kan nooit echt een hele set samenstellen in een winkel omdat ik graag varieer.

ssss

2.Born2beseen

Born2beseen is een hele leuke maar ook eentonige winkel voor baby’s en kids , ik hou heel erg van wit,grijs,zwart ,en ga zo maar verder vaak ook voor Feerozah haar kleding. De prijs is rond de 40 -100 euro en is dan ook niet een winkel waar ik vaak haar kleding haal maar meer af en toe wat koop omdat het echt leuk is , of ze een leuke aanbieding hebben.

Met een selectie die ik maak met kleding voor Feerozah ga ik liever voor de ondergoed enzovoort naar goedkope winkels , zoals H&M en Zeeman en de sokken niet te vergeten. Ik heb een paar vaste winkels waar ik weet dat de smaak die ik heb tot zijn recht komt, en er zijn winkels die ik ontwijk ,en waar ik zelf ook geen kleding zou kopen zoals bijvoorbeeld de C&A.

kksss

3. Zara

Dit is een van mijn Favoriete winkels, het is stijlvol netjes en bovenal betaalbaar , ik bedoel niet dat het goedkoop is maar het is redelijk te doen vooral als je niet opzoek bent naar een nieuwe Garderobe maar meer een leuk setje voor een leuke gelegenheid , voor ondergoed zou ik Zara niet aanraden omdat , ze niet heel veel hebben voor ondergoed zou ik beter naar de hema gaan die zijn meestal wel te doen qwa prijs en zien er leuk uit.

Verder is mijn tip voor alle mama’s wees creatief zoek koopjes en weet waar je wat het beste kan kopen. Door de maanden heen heb ik echt een selectie gemaakt voor plekken waar ik dingen koop en plekken die ik niet toejuich puur omdat het niet eens zo goedkoop is en niet mooi. 474399_369380016502029_1139782297_o

bron :Born2beseen     Super leuke strik speendoek!!! – hearteyes –

Natuurlijk is dit niet alles maar ik ben heel wisselvallig , en ik heb dus heel vaak en andere winkel of trend gespot die ik wil voor Feerozah.  Dus het is heel lastig om nou echt een goede lijst samen te stellen, het gaat voor mij ook om het idee!

djdj

Pagina’s die ik aanraad om te bekijken om een beetje ideeën op te doen zijn.

 http://www.citymom.nlhttp://www.hippemamas.nl

Vorige bericht
Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Wat leuk ma shaa Allaah! Ik heb zelf 3 jongens Allaahuma baarik feehum, en maak er elke x een sport van ze er leuk uit te doen zien, voor niet al teveel geld. Ze hebben een hele kleding kast vol, en de dingen die er nu in hangen varieren enorm.

    Mijn smaak is denk ik een beetje met de jouwe te vergelijken. Alleen dan de jongens versie hehe.
    Ik heb 4 jaar in Madinah gewoont, en daar ook kleding voor ze geshopt super leuk ma shaa Allaah.
    Hele leuke dingen, wat mij daar opviel was; dat in de grote winkels die met marktkleding van NL te vergelijken is. Ze ontzettend veel leuks hadden voor meisjes, geloofde mijn ogen niet haha. Van mooie klassieke jurkjes, tot Anita stylo. Maar vooral die klassieke stijl was daar enorm aanwezig voor meisjes in de goedkopere grote winkels. Leek zo uit een primark/zara/henm te komen.

    Mijn kinderen worden nu ouder, en er komen steeds meer trainingspakken, spiderman, cars-tshirts in de kast te hangen haha. Alles voor mijn kleine schatten, ze vinden dat mooi.

    Ik zie ze het liefst in een mooie nette (spijker)broek, basic shirt erop en mooi gebreid vest. Iets in die richting.
    Laarsjes erbij. En hoppa haha, zolang ik nog inbreng heb domineerd mijn smaak de kast. Ze zijn tevreden en vinden het allemaal mooi alhamdulillaah. Maar ik heb het niet helemaal voor het zeggen meer, haha. Dus welkom disneyfiguren en felle kleurtjes.

    Zolang ze maar gelukkig zijn, en er verzorgd uitzien ❤

    Beantwoorden
  2. oum souhaila

     /  21 april 2014

    Maa shaa Allaah idd ik hou van die stijl Allaahuma baarik

    Beantwoorden

Geef een reactie

