De dag van haar leven.

20140202-114306
Het is fijn als je vriendin gaat trouwen, ik heb echt drukke dag gehad gisteren en wou even met jullie delen dat ik een toptijd heb gehad gisteravond .

20140202-112451.jpg

20140202-112504.jpg
We werden hartelijk ontvangen , en mochten beginnen met een heerlijke chocoladefontein , met heerlijke dingen zoals chocopops, marshmallows , super grote zoete aarbeien en ananas ,wafels , lange vingers.
Ik nam chocopops aarbeien omringt met chocolade en wafels hmmm heerlijk.
( let niet op de foto kwaliteit, de zaal was blauw belicht dus de foto’s komen niet tot zijn recht)

20140202-113115.jpg

Ik heb genoten van het eten , goede service ! heeft ze super goed gedaan , ik was verbaast dat we twee marokaanse gerechten kregen in plaats van een, visbastilla en vlees tagine.

20140202-113340.jpg

20140202-113405.jpg

En als afsluiter een heerlijk stukje taart. Ik heb de tijd van me leven gehad .
Ik wens je veel geluk en zegen toe met je huwelijk je verdiend het allerbeste .

20140202-114314.jpg

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Oum Ilyas

     /  31 juli 2014

    Wow zag er idd een prachtig feest uit, het allerbeste gewenst voor je vriendin! Moge Allah haar en haar echtgenoot een gelukkig leven schenken samen en hen beiden leiden naar het Paradijs, Amien.

    Beantwoorden

Geef een reactie

