Maybelline babylips

DSC01682
Maybelline baby lips een revolutie als het gaat om lippenbalms, Het is anders dan een lippenbalm die je bij de drogist koopt .
Het ziet er vrolijk uit , en ze zijn er in verschillende geuren & kleuren.
Vijf om precies te zijn ,en ze ruiken heerlijk ik kocht er twee om ze uit te proberen

DSC01720

DSC01725

De babylips van maybelline zijn verkrijgbaar in vijf varianten:
Hydrate / Intense care / Mint Fresh / Cherry me/ Pink puch

Er zitten goede verzorgende bestandsdelen in zoals onder andere :

SPF 20 : Beschermt de gevoelige lippenhuid tegen invloeden van UV – straling
Shea butter: Zorgt ervoor dat de lippen zacht en verzorgd aanvoelen
Vitaminecomplex: Rijk aan antioxidanten ,ondersteund de formule om de lippen zacht en gezond te houden.

Maybelline Babylips € 3,99

DSC01712

Ik heb de Cherry me , en de Mint fresh. Ook kan ik nu al zeggen dat de Mint fresh nu al mijn favoriet is het ruikt heerlijk fris ik hou van frisse geuren alhoewel ik soms ook een voorkeur heb voor zoet, maar door de Cherry me lippenbalm krijg ik een roze achtige kleur op de lippen ( wat de bedoeling is) maar ik heb liever transparant.

DSC01711
Babylips Mint fresh – Als je van fris houd is deze een aanrader.
DSC01713
Cherry me – Dit is de zoete variant met een lichte roze kleur heerlijk zoet en smeert super fijn.

DSC01733

Het is zeker een aanwinst de baby lips van Maybelline , en had dit dus ook niet verwacht ik kan letterlijk niet wachten om de andere varianten uit te proberen, ze hebben geprobeerd er een hippe lippenbalm van te maken ,en dat is ze voor mijn gevoel gelukt heerlijke geur ,en zelfs verschillende kleuren , ze voelen super zacht aan op je lippen en doen je velletjes verdwijnen zoals ze horen te doen een voedende lippenbalm met een heerlijke geur, deze zal ik dan ook zeker vaker gebruiken.

Verkoop bij alle drogisterijen

Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. Oum Ilyas

     /  31 juli 2014

    Leuk dat je vermeldt welke een kleur afgeeft en welke niet, want ik verkies ook transparant. De lipbalsems hebben idd een toffe look. Nog iets om te proberen insha’Allah.

    Beantwoorden

Geef een reactie

