Sophie de giraf bijtring

DSC01614
Mijn dochter Feerozah haar eerstje tandje komt door , maar het is niet alleen maar een schattig aangezicht, het is best een moeilijke tijd voor mij en mijn man omdat ze heel erg veel huilt en er veel last van heeft daarom kocht ik de Sophie de giraf de bijtring variant.

DSC01656

Eerste indruk:
Het kwam iniedergeval leuk en mooi ingepakt binnen, sophie de giraf heeft mijn dochter al volop gebruikt alleen wil ik een soort van beeld geven hoe het er ongeveer uit ziet als je de doos openmaakt.

Over sophie:
Sophie is de eerste bijtring die van rubber is gemaakt , het verzacht het tandvlees van je baby tijdens het doorkomen van het tandje.
Het rubber waarvan de bijtring is gemaakt is afkomstig van de Braziliaanse rubberboom (Hevea), De bijtring is voor dus 100% natuurlijk en niet schadelijk voor de gezondheid van je kindje.
(Meestal geniet mijn dochter van het hoofd van sophie omdat het oren en hoornen bevat maar ook aan de pootjes bijt ze graag.)

DSC01649

Sophie de giraf is BPA – vrij

DSC01661

Mijn ervaring:
Feerozah is zoals ik het ervaar af en toe wel blij met de bijtring , alleen heb ik gemerkt dat ze liever een koude bijtring heeft die verkopen ze trouwens ook van sophie de giraf in deze prijsklasse.
Maar ik ben super tevreden ,en ik kan zeggen dat het een top bijtring is, het ruikt neutraal en niet naar rubber en me dochter gebruikt het graag maar spelen met sophie is zeker niet uitgesloten wel zijn de bogen soms wat lastig te bereiken voor haar mondje maar ze vind altijd haar weg wel en eindigt bij het hoofdje , dus het is niet storend voor haar.

DSC01664
Spelend en bijtend zo komt Feerozah haar vervelende tandjes periode door.

Sophie de giraf bijtring :€ 11,99
Verkoopunten:
http://www.bol.com
http://www.greenjump.nl
http://www.babypark.nl

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

1 reactie

  1. mamavanjenthe

     /  4 augustus 2014

    Leuk!! Ik heb december 2013 met sinterklaas de veulen hier van gekocht. Mijn meisje is geen bijtring fan. Ik geef het aan dr ook een gekoelde en dan na 5 seconde gooit ze m weer weg. Terwijl ze voor de rest overal in wilt bijten haha.

    Beantwoorden

Geef een reactie

