Reviews eerlijkheid, en mijn manier van Bloggen

BLOGGW
Heel vaak zijn er hier lezers op mijn blog wel honderden per dag, die mijn persoonlijke mening lezen over dingen die ik heb gekocht gekregen vaak gebruik en ga zo maar door , maar hoe zit dat nou op mijn blog in elkaar ?

Mijn manier van bloggen:
Ik ben net begonnen met mijn blog , ik zoek mijn weg nog in de “blogwereld” het is iets dat ik fulltime doe er gaat geen dag voorbij dat ik er niks aan doe of dat ik er niet aan denk , het is een routine geworden maar waarover blog ik eigenlijk en wat vertel ik ?
Ik review vaak producten die ik gebruik, gekocht heb of gekregen heb ik ben een soort van media op internet.
Wat ik review is niet altijd positief, een review betekent ook niet dat ik gek op een product ben ,maar dat kan wel het is simpelweg een mening die ik geef over wat ik gebruik, ook ben ik me ervan bewust dat de lezers die het lezen mijn mening bewust of onbewust kunnen aannemen dus ik probeer zo transparant en eerlijk mogelijk te zijn.

large
bron: weheartit.com

Waarover blog ik , en in welk straatje sta ik met oumfeerozah.com?
Het is moeilijk te zeggen waarover ik nou blog het is heel divers, en het kan soms verschillen ik hou namelijk erg van afwisseling en verandering, maar ik kan zeggen dat het meerendeel gaat over beauty ,en ook dat ik het reviewen van beauty producten heel erg leuk vind.
Ik sta dus net om de hoek bij het straatje “beautybloggers”.

Als je verder nog vragen hebt , of nog een leuk idee hebt voor een blog artikel hoor ik het graag ik sta open voor advies maar dat ik er wat mee doe (is niet altijd zeker)

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

