Dove Winter care hand cream

DSC01562

Vooral in de winter kunnen je handen droog aanvoelen, om dat te voorkomen is het insmeren van je handen voor je de deur uitgaat dus belangrijk.
Ook is er een hele grote lijn van de Dove Limited Edition Deap care en deze handcrème is er een van.

DSC01555

DSC01599

De geur van de handcrème is ruikt heel warm maar het is niet helemaal mijn ding, het valt me ook tegen hoe de crème intrekt het duurt even , en ook is mijn huid heel snel erna weer droog, ahoewel ik dat heel snel heb met handcreme’s het is voor mij goed zoeken om een bijpassende handcrème te vinden heb namelijk heel erg last van een droge huid.

DSC01601

Ingrediënten:

Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Glycol Stearate, PEG-100 Stearate, Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Petrolatum, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Sodium PCA, Potassium lactate, Helianthus Annuus Seed Oil, Isomerized Linoleic Acid, Urea, Collagen Amino Acids, Lactic acid, Glyceryl stearate, Stearamide AMP, Triethanolamine, Cetyl Alcohol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Disodium EDTA, Fragrance, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 77891.
DSC01577
Verder is de creme wel prijzig , en ben niet super tevreden omdat het gewoon niet goed pakt.
Er zit 75 ml in , Dove Wintercare handcreme: € 3,99
Let op : Sommige verkopen hem voor 6,49 en ik heb de inhoud gecheckt en het is ook 75 ml.
(onder andere) http://www.bol.com
Verkoopunten:
Een reactie plaatsen

3 reacties

  1. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    IK gebruik de handcreme “Beauté des Mains”, type langdurig hydraterend van Yves Rocher en ben heel tevreden dus misschien kan je deze ook eens proberen.

    Beantwoorden

Geef een reactie

