Naomi Campbell At Night Parfum

DSC01496
De Naomi Campbell at night Parfum , heeft een heel apart uiterlijk ,het wil je iets zeggen maar ik weet nog niet precies wat ,het heeft in iedergeval veel karakter, het heeft iets unieks maar ook wel iets donkers iets mysterieus.

DSC01492
Ik begin het te begrijpen , de uitstraling is apart maar levendig het lijkt mij een parfum die je opspuit voor op een feestje een avondje uit , een leuke avond het lijkt mij een parfum waarmee je harten veroverd het heeft een eigen geur, niet heel erg aanwezig met een houtachtig aroma.
De parfum heeft pit, is fris en alhoewel de verpakking me aanspreekt kan ik mezelf niet echt vinden in deze parfum, parfum moet bij je passen moet je aanspreken het spreekt me aan maar ook weer niet het reflecteert mijn karakter niet, maar het is wel een super parfum voor een feestje.
De kleur van de parfum is paars dat is een van mijn lievelingskleuren,ook staat er een korset afgebeeld op de parfum doos, het is dus een parfum die veel pit uitstraalt en ik denk dat ze de parfum een beetje sexy willen laten overkomen .

DSC01511
Apart en mooi uiterlijk, ik blijf maar spuiten de geur is super fris en vol verleidelijke contrasten.
DSC01517
ingrediënten
DSC01528

DSC01526

Een verleidelijke parfum dus, soms kan je niet precies uitvogelen wat een parfum nou zegt , maar het is wel fijn om het te weten zo heb je gevoel bij de geur en kan je ook de parfum met je eigen karakter reflecteren , en of met een bepaalde gelegenheid.
Deze parfum zegt dus in 3 woorden.
– Verleidelijk
– Fris
– Sexy

DSC01531
Naomi Campbell at Night parfum : € 16,93

verkooppunt: http://www.douglas.nl

Volgende bericht
Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Oum Ilyas

     /  30 juli 2014

    Ik vind het echt heel leuk hoe jij parfums kan omschrijven; je kan je er onmiddellijk iets bij voorstellen.

    Apart flesje trouwens, wel mooi, en zeker met de glitters die je er op de eerste foto bij hebt gezet, geeft het een feërieke, mysterieuze sfeer.

    Beantwoorden

Geef een reactie

