Mijn 5 favoriete iphone apps

DSC01472
Ik heb een iphone 5 en ben helemaal verkleefd aan mijn telefoon, kan niet zonder ,en heb daarom natuurlijk ook 5 favoriete apps op mijn iPhone, kijk jij ook mee op mijn telefoon?
DSC01443

Beginscherm
Ik heb in totaal twee tot drie bladzijde met apps, het zijn de standaard apps die met de telefoon komen maar veel ook zelf gedownloade iPhone apps, sommige apps gebruik ik intensief en andere weer niet , het verschilt per app wat ik ermee doe ,en waar ik het voor nodig heb.

DSC01453

Fotografie
Wat ik ook veel gebruik zijn fotografie apps meestal gebruik ik het voor instagram,facebook of gewoon om er wat mee te spelen omdat fotografie een grote hobby van mij is , normaal gesproken heb ik ook nog picfx (1,79) in de appstore maar omdat ik alles kwijt ben geraakt heb ik hem niet meer op mijn telefoon en heb ook geen tijd meer gehad om hem te downloaden maar eerlijk gezegd mis ik hem ook niet op mijn telefoon.

Squaready
Is een app waarop je foto’s kan verstellen als hij bijvoorbeeld in de meeste gevallen niet op je instagram past en je wil de gehele foto op je instagram hebben staan is dit een super oplossing , deze app is gratis en dus voor iedereen bereikbaar met een iphone.

DSC01452

Afterlight € 0,89
Kan je gebruiken om fotos te bewerken, dit is mijn meest gebruikte app je kan net zoals bij squaready ook de fotos laten passen op bijvoorbeeld instagram, belichting veranderen hartjes om je fotos heen zetten en heel veel mogelijkheden om je foto mooier te maken ik ben dan ook zeer tevreden over deze app en hij is onmisbaar op mijn telefoon.

A Beautifull mess 0,89
Een unieke app waarbij je fotos een mooie uitstraling kan geven door er hartjes , pijltjes tekst en ga zo maar verder mee kan toevoegen dit is vooralsnog een super creatieve app met slogans als “oh yeah” en “Yumm” ook deze app is niet gratis maar het is wel het geld waard.

DSC01456
 
DSC01450

Instagram
De meeste van jullie zullen het wel kennen , of niet natuurlijk dit is mijn meest gebruikte app je kan er foto’s plaatsen (fotografie is mijn hobby) en er een onderschrift onder plaatsen waarop mensen kunnen reageren of op “like” kunnen drukken als je iemand zijn fotos wil zien moet je diegene volgen op zijn/haar instagram account, beetje hetzelfde als twitter maar dan met fotos , en dan in plaats van op retweet te drukken druk je op like.
Mijn instagram is : @merrilyrosemarynl

DSC01484

Bloglovin
Deze app is ook gratis en is bedoeld voor bloggers of mensen die blogs graag lezen, ook hier kan je de blog volgen en krijg je een newsfeed overzicht van wat de blogger elke dag plaatst , ook ik ben hierop aangemeld dus je kan me volgen op : oumfeerozah.
Ik kijk hier elke dag om nieuwe dingen te zien van andere bloggers en ook om van andere bloggers te leren die al jaren in deze branche bezig zijn.
Naast WordPress die je ook op deze foto kunt zien en waar ik mijn statistieken van mijn eigen blog kijk vind ik bloglovin toch het leukste omdat ik altijd mijn nieuwe updates terug kan zien en wat ik er geplaatst heb.

Oh en zoals je kunt zien is mijn telefoon gejailbreakt dus de Hello kitty en de “unlock this beauty” komen daarvan.

Wat zijn jou favoriete iphone apps?

Een reactie plaatsen

2 reacties

  1. Sal

     /  26 januari 2014

    Oh wat leuk! Hoe heb je je iPhone gejailbreakt?

    Beantwoorden

Geef een reactie

