Yves rocher Culture Bio

DSC01386
Ik ben altijd opzoek naar een goede voedende gezichtscrème, ook deze hoort daarbij.
Dit is een bio versie van de Yves rocher gezichtscrème , omdat het 0% parabenen 0% kleurstoffen, 0% minerale olie, 99% plantaardige bestanddelen bevat ,sounds good to me!

DSC01407

Mijn eerste indruk is heel goed het voelt heerlijk zacht aan op de huid , en voed en verzacht de huid heel goed.
Het heeft echt een Heerlijke geur, vooral de Honing is sterk aanwezig en het heeft een nootachtige subtiele geur wat heel lekker ruikt, ben heel tevreden en ik raad hem zeker aan vooral omdat het zo weinig “troep” bevat dat totaal niet goed is voor de huid.

Ik heb van mezelf al een hele droge huid en ik heb een goede voedende crème dan ook echt meer dan nodig, zonder crème ga ik de deur ook niet uit en ik hoop dat veel meiden dit voorbeeld volgen want niet alleen als je een droge en trekkerige huid hebt moet je crème aanbrengen, of alleen als je oud bent, dit is vaak een fout die vele meiden maken tenslotte wil elke vrouw mooi oud worden goede verzorging is dan ook heel erg belangrijk.

DSC01401
Voor een biologische crème is hij dan ook niet super duur, en het voldoet aan de verwachtingen die ik heb.
en als dagcrème voldoet hij ook prima de honing geur is eerst heel lang aanwezig en vervaagt daarna geleidelijk.

Het potje bevat 50 ml  .

DSC01400

Romige & subtiele geuren, voor mij is hij perfect en kalmeert de huid goed na een trekkerig gevoel, geschikt voor dagelijks gebruik.

Yves rocher Culture bio 50 ml :12,90  – 100 ml:  €18,00

Verkooppunten : http://www.yvesrocher.nl

Een reactie plaatsen

Geef een reactie

